wauw ziet er leuk uit! mijn vriendin had ook zo'n soort karretje Heb niet echt tips, men namelijk bijna nooit... die 1e draf foto is mooi, beeld geeft een fijn plaatje
Ik vind die eerste standfoto zooo mooi! Zit het borsttuig niet wat hoog? Ik heb er zelf niet echt verstand van, maa voor mijn gevoel mag 'tie nog iets zakken?
Wel is het tuig volgens mij een maatje te groot, het borsttuig, ligt na even rijden bijna onder het schoftje in. het borsttuig ligt wel op de goede hoogte, maar wordt scheef geduwd door de grote. Verder twijfel ik of je de broek vast genoeg hebt, om er ook de kar mee op te vangen bergaf of als je stopt.
Leuk hoor op de sulky, hobbelt het niet omdat je maar 2 wielen hebt? Wat ik erg jammer vind van je laatste foto is het vele tuig om het hoofd van je pony (en een touwhalster en een hoofdstel) het maakt het plaatje te druk.
commentaar over het tuig e.d. laat ik aan Carina zelf over
@meggiemeg - We gingen dit keer niet voor mooie sfeerplaatjes van Thor en Thor's lieve koppie maar wilden graag de eerste, echte keer voor de sulky vastleggen...die laatste foto was dus gewoon een foto van tijdens/na het aftuigen...vandaar het touwhalster en hoofdstel