[AR] Clubkampioen!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xElienx

Clubkampioen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 18:38

Sinds 2 weken ben ik lid van de menverening hier in de omgeving.
ik heb er nu 1 keer les gehad.
vandaag waren de clubkampioenschappen en omdat floortje en mythos nog niet zo ver zijn (zitten erg vast als gevolg van het half jaar dat ze stil hebben gestaan) was Femke de pineut.
12 uur startte we in de dressuur. voor mijn gevoel ging het niet echt geweldig. ze zat vast op rechts en was wat onrustig in haar hoofd. ook had ik het idee dat ik haar vooruit moest praten. het was hard werken.
ik had het proefje overigens uit mn hoofd geleerd, omdat ik geen groom op mn sulky kon hebbben. dit had ik nooit eerder gedaan, maar het ging heel goed.

rond half 3 was ik aan de beurt voor de vaardigheid. een erg lang parcours met 15 poortjes.
het eerste parcours ging niet zo goed. ze gallopeerde wel veel, maar kwam niet lekker aan het bit. dit koste ons 2 balletjes.
het 2de parcour ging veel beter. ze heeft het hele parcours bijna in galop gedaan en we bleven foutloos.

nadat we femke naar huis hadden gebracht begonnen ze direct met de prijsuitrijking.
het resultaat:

- 3de prijs, dressuur algemeen
- 1ste prijs, dressuur pony's
- 2de prijs, vaardigheid pony's
- CLUBKAMPIOEN PONY'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus ik ben weer een hele grote wisselbeker, 2 kleinere bekers, een halster en een ton van 25kg meusli rijker.

ik ben echt enorm trots op mn Femmeltje!!!

Afbeelding

Note: al mn pony's hebben een half jaar stil gestaan ivm onze verhuizing en omdat ik een enkelfractuur had. inmiddels heb ik ze weer een maandje of 2 aangespannen lopen.

Dennis

Re: Clubkampioen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 18:57

Gefeliciteerd hoor!!! Super resultaat met je kleintje Lachen.

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 18:59

Leuk hoor!! Haha! Geveliciteerd Haha!

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 19:01

Elieeen!! Echt Súper!! Ik hoorde het van Eline ,vind het ook verdiend hoor! Met die kleine frum!!
Vond het erg netjes eruit zien,ondanks het soms ietswat gehuppel bij dressuur! Ja

Gefeliciteerd! Kusje

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 20:33

Gaaf hoor gefeliciteerd

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 21:20

Gaaf, en proficiat.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 06:55

Super gefeliciteerd. Zullen de andere leden leuk vinden Haha! ben je net 2 weken lid, kom je meteen alle prijzen mee naar huis nemen. Bloos

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 13:48

Haha! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Whiehoe! En álweer wordt de prijzenkast nog eens genadeloos uitgebreid!

Van harte gefeliciteerd! Haha! Toch maar een knappe prestatie na de lange tijd dat ze stil hebben gestaan en ook ivm. je 'blessure'. Hahahaha, je hebt je in iedergeval even goed in de kijker gespeeld, nu je daar net zit, om jou kunnen ze igg niet meer heen Vork
(reden genoeg dus om inderdaad het lessen met meerspannen toe te staan, ipv. alleen enkelspan te accepteren in de les).

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar de ene foto geeft in iedergeval wel een goede impressie!

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 20:56

Super Elien ! Haha!
Was erg leuk om te zien hoe goed Femke en jij het deden. En verdiend clubkampioen. Heb ook nog een filmpje van je 2e parcours. Die probeer ik nu up te loaden Lachen

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 20:54

Jee, gaaf zeg, gefeliciteerd1