We wouden eigenlijk naar het bos maar dat vertrouwde mijn pa met [paard] nog niet.
[paard] heeft namelijk een hekel om door waterplassen heen te lopen. Laat het bos ook wat nattig zijn bij de ingang dus dat liedje ging niet door.
Hij heeft drie maal netjes stil gestaan met halthouden van 3 min. en dat was weer een goede leer voor hem.

We reden wel langs de rand van het bos dus we hebben nog wel de heerlijk bossfeer gevoeld.

Het was heerlijk weer en dat de beide paarden het lekker vonden om er zo even opuit te gaan kon je merken aan het proesten.

Deze bos foto's maakte ik vanaf de twee wieler. Ik reed hier met [paard] op het fietspad (Er was geen fietser te zien dus dat kon zo mooi). Zo reed ik naast mijn pa met een stuk berm er tussen.
[paard] blijft overigens toch wel heel braaf ondanks dat ie [paard] op eens ziet voor bij draven. (moest even een stuk vooruit)

Je kan zien dat hij hier zijn hoofd scheef houd maar dit is eigenlijk een moment van zijn hoofdschudden, dit doet ie dan om het speeksel van zijn mond te krijgen leip paard :cheese:
ziet er goed uit zo, wel ben ik benieuwd wat er nou achterop die wagen ligt, bedekt met afdekzeil?