Ong. 4 jaar geleden ben ik begonnen met groomen:D
Vond het super leuwk en heb mijn andere sport (turnen) ervoor aan de
kant gezet...
Vorig jaar kreeg ik voor mijn verjaardag een startkaart!
En ja... Dan ga je wedstrijden rijden:D:D
Daarvan hier een paar foto's!
Een beetje op volgorde van begin tot eind:D
Commetaar is altijd handig maar wel een beetje lief!
Eerst even voorstellen
Links:
Ik ben Nick en ben een welsh van 7 jaar. Ik kan heel ondeugend zijn en als we plots rechts willen heb ik er vaak geen zin in. Had je dat maar eerder moeten laten weten. Wel ben ik super lief en hou ik heel erg van verwennerij! Ik kan heel netjes lopen, maar heb er echt niet elke x zin in. In de dressuur kan ik heel mooi uitstrekken, tenzij we zenuwachtig zijn want dan spring ik aan in de galop. Ik wil ook wel eens wat anders. Als we na Bussloo gaan en een beetje rond rijden en door de waterbak vind ik dat natuurlijk wel heel leuk! Ik ben ook een beetje de baas in de bak als we daar staan met zn allen.

Rechts:
Ik ben Fedor en ben ook een welsh van 10 jaar. Ik ben best wel lief en weet heel goed wat ik wil en niet. Soms wil ik een beetje het werk van Nick op me nemen want hij doet liever niet zo veel. Met de dressuur kan ik echt heel mooi lopen. Ik hou ook van aandacht en loop graag voorop. Ook als ik uit de stal kom dan wil ik graag voor de baas lopen. Ik durf niet altijd goed te laten zien wat ik tegen anderen kan als ik met meerdere in de bak sta.

Samen zijn we een tweespan:D

Wierden

Moet nog een beetje oefenen om optijd te laten weten waar ik heen wil
Bussloo

Schalkhaar

Veel kijkplezier:D
!
:D