Nala’s eerste stapjes voor de koets!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pien_2010

Berichten: 43321
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 15:01

*\%/* Gave bellen. Wat een herrie met mennen....

dierenfan
Berichten: 9618
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Nala’s eerste stapjes voor de koets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 19:14

Super leuk!!! Bij een ander dus bij jou bijvoorbeeld whahaha

Nala

Berichten: 8191
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Nala’s eerste stapjes voor de koets!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-23 21:01

Nala was vandaag jarig *\o/* Y)(^)
En wie jarig is, heeft een feestmuts op :j

Afbeelding
Afbeelding

Helaas kwamen we tijdens de rit Nala’s grootste angst tegen: een tractor :(:) ik heb de lijnen snel aan mijn instructeur gegeven, en eigenlijk was het plan om goed voorwaarts erlangs te gaan. Helaas moest Nala een paar meter voor de tractor mesten en ging ze dus stil staan. We hoopten dat ze door het mesten de tractor gewoon langs zou laten, maar ze schoot toch even een klein stukje het veld in. Al met al is het gewoon goed afgelopen, en ben ik blij dat de instructeur nog steeds vertrouwen heeft dat ze een betrouwbare menpony wordt <3

Na afloop van de rit mocht ze haar verjaardagscadeau passen [&] <3 (Ik ga de kwasten nog er vanaf halen)

Afbeelding

pien_2010

Berichten: 43321
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Nala’s eerste stapjes voor de koets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 22:02

Dappere Nala. Goed hoor van haar.

dierenfan
Berichten: 9618
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Nala’s eerste stapjes voor de koets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 06:30

Ken je niet iemand met tractor die jullie kan helpen? Ik had zelf angst dat mijn paard zou schrikken haha en daarom ben ik gaan lange lijnen terwijl mijn man met tractor regelmatig voorbij kwam. Nu is de mijne opgegroeid op een loonbedrijf en kijkt echt nergens van op maar was voor mij ontzettend fijn zo te oefenen. Misschien een oproep plaatsen op een plaatselijke Facebook pagina of je in jou buurt ergens mag en kan oefenen?

Nala

Berichten: 8191
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-23 07:32

dierenfan schreef:
Ken je niet iemand met tractor die jullie kan helpen? Ik had zelf angst dat mijn paard zou schrikken haha en daarom ben ik gaan lange lijnen terwijl mijn man met tractor regelmatig voorbij kwam. Nu is de mijne opgegroeid op een loonbedrijf en kijkt echt nergens van op maar was voor mij ontzettend fijn zo te oefenen. Misschien een oproep plaatsen op een plaatselijke Facebook pagina of je in jou buurt ergens mag en kan oefenen?


De staleigenaresse heeft een tractor en rijdt daar ook regelmatig mee langs. Het is pas buiten op de weg dat ze gaat twijfelen.

Nala

Berichten: 8191
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-23 14:24