Bambelien schreef:Heerlijk! Paar keer geweest met mijn paard, maar dan onder de man. Ik woon te ver weg om het te vaak te doen, helaas
Ik weet het, ben gruwelijk verwend. Ik kan hier altijd mennen. Speulder en Sprielderbos is nog geen 30 minuten afstand van stal. Dus als we zin hebben om lekker een beetje te zwerven en wel te zien waar we uitkomen gaan we eigenlijk altijd daar wel heen.
Ik ga altijd graag naar de Ermelosche Heide, alleen daar is nu nog kans op militaire oefeningen. Weet alleen even niet welke dag, waar en wat. Alleen dat het de hele maand mogelijk is. Slaan we nu dus even over.
Laatste keer dat ik daar was zonder dat in de gaten te houden kwamen de helikopters op aanraak hoogte langs gevlogen en reden er grote vrachtwagens op de ruiterpaden enz. Pony wist niet of ze het dood eng moest vinden of dat het wel grappig was.
Plannen natuurlijk aangepast en naar de schaapskooi gegaan. Alleen toen bleek ik vlak bij de ingang te zitten en kwamen de schapen op 3 meter afstand langs. Gelukkig had ze toen eten onder haar mond dus bleef ze redelijk bij mij (lees 1ne seconde vreten, andere seconde snurken)