Ik ben toch even apetrots op mijn jongste van nu 7 jaar. Nadat het toen hij 3,5 jaar was vreselijk mis is gegaan met een hond ben ik nooit weer alleen op pad geweest met hem. Nu is Jorie zo dusdanig braaf en volwassen in zijn koppie dat ik het aan durfde om gewoon eens alleen naar ons wandelpad te stappen met hem. En dan daar even een drafje en een galopje mee te pakken. Hij was echt zo braaf vandaag! Trots op mijn kleine kanjer. Het was wat heet dus naderhand lekker gewassen en hij heeft zichzelf daarna driedubbel (als het niet vaker was) gepaneerd met zand.
Vooraf inspectie van de spullen aan de muur.

Aan het einde van het pad.

Op de terugweg naar huis.

En lekker gewassen:

En een bonus van vorige week. Wij komen regelmatig op het pad om de galop te trainen. Meneer vond het namelijk wel geinig om zo hard mogelijk te gaan in galop. Hij heeft inmiddels geleerd dat hij als ie normaal vertrekt hij af en toe ook wel even voluit mag van mij.

Nog meer bonus, ik heb gisteren mijn brave Alex van stal gehaald voor een rit van 21,5km door het bos van Bakkeveen.

En als allerlaatste heb ik afgelopen zondag een tweespan karretje voor ze gekocht. Dus binnenkort gaan ze lekker gezamenlijk op pad! Het is een heel smal wagentje, mijn sulky is nog breder.