Mijn moeder heeft Dilly als veulen gekocht met de gedachte ooit klein kinderen te hebben

tot op heden valt dat nog flink tegen haha.
En toen ben ik zelf met Dilly aan de gang gegaan, en mensen in mijn omgeving denken nog wel is dat alles mij aan is komen waaien haha dus vandaar dat ik extra trots ben dat ik er heel hard voor heb gewerkt!
De eerste keer longeren ben ik letterlijk door het zand gesleurd in onze bak, laten we het erop houden dat ik dus duidelijk verloor!
Dit heeft zo'n 2 weken aangehouden

Daarna kwam eindelijk een moment dat ze mij toeliet in haar trainingen, mijn broertje is iets sterker haha en die heeft de longeerlijn vast gehouden voor mij haha.

Nadat het allemaal gelukt was met longeren en ik eindelijk van der gewonnen had, vertrouwde ze mij compleet

Eerste keer wassen ook zonder problemen.

nadat we Dilly voor de keuring hadden gedaan (waar ze ster is geworden) zijn we verder gegaan met haar training en hebben we een simpel goedkoop tuigje en karretje gekocht.
Dit was de 2de keer voor de wagen. hier zat het tuig nog niet optimaal daar ben ik mij nu van bewust!

we hebben toen wat lesjes gevolgd en ontdekte dat wij het leuker vonden als een paar ritjes per jaar en wouden wel graag trainen voor eventueel een ibop.
dus wij kochten een nieuwe kar om fatsoenlijk te trainen

Na die tijd heeft Dilly nog een veulentje gehad, en eigenlijk zijn we pas verder gegaan toen ze 4,5 was.
Onze eerste wedstrijd hebben we pas gereden in januari 2015.
vlak voor Dilly voor het eerst mee ging kwam er een nieuwe wagen.

onze 5de wedstrijd waren de kampioenschappen van noord en hier behaalde wij een 3de plaats

Heel trots!
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B447C86
Op foto meeting lekker tussendoor de trainingen

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B445BF8
onze eerste training bij Bram Chardon, we moesten vooral focussen op het durven van het niet altijd perfect te willen hebben.
vooral even lekker lelijk kwa houding.

Hierna zijn we reserve kampioen geworden, en geselecteerd voor de hippiade

Daarna moest Bram dus nog een keer komen haha.
slechte kwaliteit dus linkje

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B3324D6
Dat is helaas wat mis gegaan materiaal pech en weinig motiverend jury leden

Maar door naar de L en de ibop

In de klasse L hebben we ook de indoorkampioenschappen gereden en daar behaalde wij een 4de plaats met wat fouten dus ja wat teleurstellend

maar we gingen lekker in de klasse L

Van de zomer zijn we naar de knhs instructieweken geweest hier voor het eerst een marathon ervaring op gedaan.
Na de instructieweek zijn we over gegaan naar de klasse M
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B45F12E
hierna hebben we ook maar is span geprobeerd, Anna heb ik speciaal gekocht voor naast Dilly

ze zijn half zusjes (zelfde moeder) En het is echt een geweldig stel samen

op de outdoor kampioenschappen zijn wij op het nippertje geselecteerd, we reden op zich een goede proef geen uit schieter maar prima

Helaas waren we 5de en er gingen er maar 4 naar het NK maar er was iemand met 2 pony's geselecteerd dus alsnog mochten wij mee

maar boven verwachting op een slecht terrein en bewust pony sparend de hoeken afgesneden haha.
Maar we hadden het voor elkaar een BRONZEN MEDAILLE!
eer voor al ons harde werk!

We hebben de Men competitie in Dalen nog mee gedaan in de M en deze hebben we gewonnen met een behoorlijke afstand van de nummer 2

met tussendoor nog even een extra training van Bram

Wat een verschil met onze eerste training.

Hierna zijn we over gegaan naar de klasse Z
Dit was onze 3de wedstrijd in het Z

En afgelopen zaterdag hebben we de indoorkampioenschappen gereden in het Z
dit was pas onze 4de wedstrijd, we gingen zonder verwachting van start

Dilly liep echt geweldig!
Helaas kan ik echt slecht met spanning omgaan haha dus dan ga ik fouten maken.
Met het aanspringen in galop vergat ik duidelijk aan te geven welke kant.
We trainen thuis om ook contra galop te doen en ja dat komt nu naar boven haha.
Helaas heb ik hierdoor flink wat punten laten liggen in de galop.
Maar de draf gedeeltes waren echt heel fijn.

na 4 wedstrijden hebben we al 8 winstpunten

Super trots op mijn eigen opgeleide ponytje
ze word door bekende liefkozend altijd koningin genoemd

En nu wij ons doel hebben behaald waar we eigenlijk 10 jaar voor uitgestippeld hadden, moeten we nieuwe doelen zoeken

Dus we trainen lekker door naar het ZZ en daarna hoop ik met mijn toekomst span het zelfde te bereiken

vind je het leuk om ons te volgen?
Facebook pagina
Website