Dikke mini aan het werk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:44

Hee Jimmy! :D Super leuke foto’s !!

Over dat starten.. Ik merk dat bij het mennen de lat wel wat lager ligt hoor :j Mijn 1e wedstrijd was echt om te huilen zo slecht en had toch 180 punten. Nu na totaal 3 wedstrijdjes al 5 punten (nu gaat het wel netjes hoor :D ). We hebben de schattigheidsfactor mee <3

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:49

xApple schreef:
Hee Jimmy! :D Super leuke foto’s !!

Over dat starten.. Ik merk dat bij het mennen de lat wel wat lager ligt hoor :j Mijn 1e wedstrijd was echt om te huilen zo slecht en had toch 180 punten. Nu na totaal 3 wedstrijdjes al 5 punten (nu gaat het wel netjes hoor :D ). We hebben de schattigheidsfactor mee <3

Nou zo makkelijk gaat het niet bij iedereen hoor :D

Hier zitten redelijk wat strenge juryleden

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:04

Jij start zeker in West? In Oost werkt dat helaas niet zo :P

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:46

Ik start ook in West maar ervaar het niet perse zo. Natuurlijk zitten er minder strenge juryleden tussen (sommige punten gewoon echt te soepel) maar ook gewoon 'strenge' juryleden. Sommige hier zitten een beetje in een 6jes cultuur en zetten er weinig of niks bij. Dat is jammer en daar rijd ik liever niet bij. Ik heb liever een jury die laag durft te punten, maar óók 8en durft te geven als dit verdiend is. En met feedback waar je iets mee kunt. Gelukkig zitten die juryleden er ook tussen.

Ik zou gewoon lekker een keertje gaan starten, hobbyklasse, en er van genieten en leren :)

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:42

Ik vergelijk het met dressuur ohz en daarin merk ik wel echt verschil. En inderdaad, in West Nederland wordt er veel soepeler gejureerd.. Helaas maar waar. Ik start deze wedstrijdjes gewoon voor de lol dus je hoort mij niet klagen.

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: Dikke mini aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-17 10:09

Haha ja wie weet komend jaar , dat we eens een wedstrijdje meepakken. Eerst de spekkies er af krijgen.