We begonnen met de prachtige en enorme indoormarathon in Scherpenzeel, 'thuis' wedstrijd. Kleintje had nog nooit zoveel entourage gezien maar wat deed hij het goed!!

Ik reed 4 balletjes in beide manches en we waren uiteraard niet zo snel, maar een beter debuut hadden we niet kunnen wensen

Ergens na die tijd is hij 'voor de lol' meegeweest naar een welsh keuring. Dat leverde leuk plaatje op

Hierna zijn we verhuist naar een echte 'men-stal' en daarbij dus ook veel hulp met trainen etc.
Het volgende hoogtepunt was een indoormarathon helemaal ergens in noord holland. Ontzettend leuke vereniging en ook erg leuk parcours. Hier kreeg ik het voor het eerst voor elkaar foutloos te rijden en ook nog eens vlot, want het tweede rondje hadden we snelste tijd!
Topper

Met de sneeuw moest er natuurlijk ook voor het eerst de slee uitgeprobeerd worden

In maart is de topper gekroond tot echte Penny pony:D

Ook zijn we naar het strand geweest met de stal, voor het eerst in mijn leven met een eigen paard/pony in nederland op het strand. Wat GAAF

En dan, afgelopen weekend was de oefenmarathon Putten. Nu ik in Putten sta moest ik deze 'thuis' oefenwedstrijd mee doen natuurlijk!
Super zenuwachtig en vervolgens ook nog eens ziek, dus heel slecht voorbereid, haha. Amper verkent en echt geen idee hoe het allemaal werkte, maar jeej wat is dat leuk! En die pony, lachwekkend!
Helaas een technisch probleem met de wagen waardoor ik H6 uit moest voor de veiligheid, meteen 3 wagenbouwers 'boven op' om mijn koest zodanig te repareren dat ik verder kon in H7, de laatste. En gelukt. Wat een sfeer

Pony was amper moe en heerlijk te rijden.