[AR] Teamwork, this is what is feels like

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

davinci2412

Teamwork, this is what is feels like

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-16 14:03

Het is alweer even geleden dat ik een topic maakte over mijn topper Victor. Inmiddels is het indoor seizoen begonnen en zijn wij begonnen met wedstrijden rijden!

Voor degene die Victor nog niet kennen even snel een paspoortje

Naam: Victor
Ras: NRPS
Vader: Vitano
Leeftijd: 12
Niveau:
L1 dressuur
B springen
L eventing

Sinds april 2016 staat hij voor de wagen :D
B dressuur aangespannen
en sinds gisteren ook L vaardigheid *\o/*

Afbeelding

Op 15 oktober zijn wij met de wagen voor het eerst officieel gestart. Ik vond het hartstikke spannend. We hadden hard getraind en het doel was om niet als laatste te eindigen. We kwamen met 175 & 176 punten thuis en een vierde plek. Ik was zelf heel erg tevreden. Natuurlijk nog genoeg verbeter punten maar de kop was er af :) Achteraf bleek overigens dat deze jury ontzettend streng was. Dit gaf me een goed gevoel richting de volgende wedstrijd

Afbeelding

Een maandje later namen wij deel aan de spruitjes competitie in Gorssel. Twee dressuurproeven in een baan die gevoelsmatig wel twee keer zo groot leek als onze eigen baan. :o Victor had wat last van spanning en was de tweede proef was hij dan ook al helemaal op. De eerste proef liep hij erg fijn en dat zagen we terug in de punten. We hadden een eerste plaats te pakken met 193 punten *\o/* De tweede proef was drama en dat was de jury niet ontgaan. We kregen 176 punten, wat zeer terecht was. Toch met een heel tevreden gevoel naar huis!

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb altijd gezegd dat ik geen vaardigheid zou gaan rijden voordat ik mijn dressuur op orde had. Ik vind het net zoiets als met springen. Dus toen onze eerste winstpunt in de dressuur binnen was heb ik ons opgegeven voor een dressuur proef en twee vaardigheid parcoursen in Nijkerk.
3 december was het zo ver. Vroeg opgestaan en op richting Nijkerk. Wat was het koud en dat was ook te merken aan Victor. Ondanks de kou toch 188,5 punt mee naar huis genomen.
Middags stond de vaardigheid op het programma. Ik was zo ontzettend zenuwachtig. Normaal gesproken vind ik het al moeilijk om een springparcours te onthouden, dus toen ik door de baan liep om 24 poorten te onthouden liepen de zenuwen behoorlijk op. Victor had echter al gezien dat vaardigheid een erg leuk spelletje is. Het eerste rondje hield ik iets te veel in en ging nog een keer bijna de verkeerde kant op waardoor we net 1 seconde buiten de tijd reden, maar wel alle balletjes lieten liggen. *\o/* *\o/* *\o/*
Gelijk daarna mochten we voor ons tweede parcours. Doel: foutloos binnen de tijd. Nou dat doel hebben we behaald. We reden een foutloos parcours en een foutloze barrage. Daarmee werden we derde op onze eerste vaardigheid! Heel trots op Victor, hij dacht zo goed mee in het parcours waardoor we echt als team deze prestatie konden neerzetten!

Heel trots op mijn grote vriend! <3 Op naar de volgende wedstrijd!

Afbeelding

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 16:58

Super gedaan!

Vraagje: is de vaardigheid van het filmpje een officiële wedstrijd?

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-16 19:05

Gem schreef:
Super gedaan!

Vraagje: is de vaardigheid van het filmpje een officiële wedstrijd?

Ja het was een officiele wedstrijd :)

yarrah

Re: Teamwork, this is what is feels like

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 14:56

Die zak spruiten _/-\o_ _/-\o_ Geniaal :D :D . Die organisatie heeft humor.

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-16 16:05

Haha ja ik was ook blij verast met onze "prijs". Echt super leuk bedacht :j

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 17:35

Leuke combi zijn jullie. En die spruitjes vind ik echt 'n briljante prijs haha!

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-16 11:39

Jelleee schreef:
Leuke combi zijn jullie. En die spruitjes vind ik echt 'n briljante prijs haha!

Bedankt :)