Joyce van Roos (JoyCiej007) zit nog steeds op Epe met pony en Caravan, en nodigde me een week uit, nadat we meer dan goed contact hadden al een tijdje. Helaas zat het er niet in, maar ben ik wel gisteren voor 1 dagje naar Epe toegegaan en heb daar mijn welsh pony Amadeus meegenomen.
Eerst hebben we een lekkere rit met Roos gemaakt, geweldige slimme pony is dat zeg, een fijn dier om mee te werken en wat een wilskracht! Lekker rustig aan gedaan, en een stuk Hei gepakt die we voor Amadeus niet geschikt vonden ivm nog te zwaar. Voor hem hadden we een ander stuk heide in gedachte. Achterop de kar heb ik wel even flink me tranen laten gaan, bij de bekende pleisterplaatsen, en op de heide zie ik hem nog zo gaan, dat kleintje die ging als een speed banaan! Joyce en ik hebben mooie fijne gesprekken gevoerd, we hebben elkaar van andere kant leren kennen er mooi om te zien voor haar en mij hoe we beide zijn als er 'rust' is om ons heen!
Na Roosje gingen we Amadeus maar gelijk inspannen, want tja we waren sloom, door al het geklets vloog de tijd..
En zo jong als hij is, zo slim is hij, zo gelukkig maakt hij mij en zo hebben Joyce en ik rustig lekker rondje met hem door het bos gereden met waar het kon en moest voor de leuke heuvels een sprint!! Verder rustig gereden. Het was bijzonder, hoe hij nooit geleerd heeft van terrein rijden het al zo goed oppakte... Ik heb hem ongeveer 2x laten zien dat hij moest aantrekken als het muller was en daarna rustig moest doen en het was wel alsof mijn kleine Buck op mijn schouder zat het leek wel samen 1! We waren niet een team van 3 (Amadeus, ik en Joyce als groom) maar Buck hoorde er ook bij!
Foto's zijn gemaakt met camera door Joyce! En foto's van mobiel af van mij, net als de filmpjes.

Lekker stappen naar de Hei

En we kwamen langs modderplassen, iets waar hij met zijn gouden benen dat hij denkt dat hij heeft niet doorhoeft... Maar helaas pech voor hem!
Here we go.. (ik zit scheef en lach) Hij liet, of ik ? de kar driften en was echt heel grappig.

Heuvel op trekken

Even paar keer omgedraaid voor een leuke foto, maar Amadeus wilde er alleen op zijn best op GAS had hij tussen ze oren.

Maar met wat moeite en stampende voetjes kon een drafje ook.

Am heeft camping Jagtlust goed bekeken en besloot dat hij dit wel prima vind om een weekje te vertoeven volgend jaar.

http://i64.tinypic.com/2uj2hwh.jpg
Na het rijden lekker op stal opdrogen!

Toen paardjes verzorgd, eten gegeven... waarbij Amadeus aan zelfbediening wou doen.

En als laatste hebben we de dag afgesloten met een lekkere pizza! PFFF wat groot! Half 10 s'avonds gingen we pas weer naar huis.

Alleen ik mocht op de foto, Joyce niet... Nou hier dus de aso foto... Lachseee.

Joyce bedankt voor de gezellige oppeppende dag ik heb je op een hele andere manier leren kennen en je bent een topwijf!