[AR] Arty aka draak bij smr wedstrijddag in ugchelen (met film)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

testebeest

Arty aka draak bij smr wedstrijddag in ugchelen (met film)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 14:36

Afgelopen zondag was het weer zover. De shetlandermenritten wedstrijd in ugchelen.
Voor art en mij de 3e keer dat we pionnenparcours en hindernissen deden en een dressuur proef. Van de bosrit geen foto's wel een filmpje maar deze moet nog bewerkt worden

Arty is eum een pony die graag het zelf bedenkt welke route hij neemt.
Tja en dat gaat niet altijd. Dus bij pionnenparcours even een oeps moment. Evenals bij de 1e hindernis waar ik geen foto van heb. Mijn vriend sprong al op om in te grijpen namelijk omdat hij naar het hek toesprong.

Paspoort
Pony Aramisch aka arty oftewel draak :=
Leeftijd ; 12 jaar
ras ; Shetlander, bruinbont

Commentaar mag uiteraard, ik krijg geen les en serieus rijden doe ik meestal niet, het is vooral plezier maken.

Na de bosrit de dressuur proef, deze ging swoh. Arty was een paar dagen ervoor door zijn maatje in zijn kaak gebeten en hij heeft momenteel ook last van haken vermoed ik. Dus niet echt serieus opgepakt met de proef :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daarna pionnenparcours. Arty werd al wat driftig omdat hij niet eens zelf mocht kiezen welke pionnen hij mocht nemen. (stom hoor baas :Y) ) Maar ik ben tevreden , het parcours niet vergeten en dat scheelde al veel met vorig jaar :j

Afbeelding

"DE" hindernis in het pionnenparcours

Hier wou arty eigenlijk al de andere kant op.
Afbeelding
-O- Shoot mislukt >;)
Afbeelding

Maar 2x ga ik echt niet doen -:(-
Afbeelding

Om vervolgens wel het parcours verder maar naar het vrouwtje te luisteren die mij enigzins streng toesprak :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Vervolgens door naar het hindernissen parcours.

Hindernis 1 zat een afzetlinten hindernis waar je onderdoor kon om tijd te winnen. Vorig jaar hadden art en ik daar ook al een onderonsje over dus al van te voren bedacht deze niet te doen.
Echter arty dacht dat ik het wel wou en toen vloog hij dus wel weer omhoog alleen richting het hek achter het afzetdraad. Mijn vriend wou dus al ingrijpen. (heb ik zelf niet doorgehad)

Afbeelding

Hindernis 2

Was even nr B kwijt maar rustig een extra rondje gereden. Hij kwam van D naar E even in verzet maar kon op tijd zijn rust bewaren en ging dus goed :))
Afbeelding

Hindernis 3

Deze ging goed geen communicatie stoornissen, ok was zeker niet de snelste. Maar art werd niet boos en dat vond ik het belangrijkste
Afbeelding

Een blije en tereveden Arty <3
Afbeelding

En tot slot hindernis 4

Zowel van mij en arty favoriet :) Hier accepteert hij ook veel meer. En tuurlijk zal het ook wel bij mij een deel liggen. Maar was hier echt weer dik tevreden over :D
http://myalbum.com/photo/XASfCswALdOj/360.jpg

Afbeelding

_O-
Afbeelding

http://myalbum.com/photo/M83afAXPgSkW/360.jpg

En tot slot het filmpje vanaf mijn kar. Op ca 1 min 30 de eum communicatie stoornis :)

Respect als jullie alles hebben gelezen en een reactie is altijd leuk :j

Niekje51

Re: Arty aka draak bij smr wedstrijddag in ugchelen (met film)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 15:52

Het was weer een heerlijke dag! Fijn dat jullie het ook naar je zin hebben gehad :D Ieder jaar een stukje wijzer hihi!

REYNIR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 16:02

Het was zeker een leuke dag! Ik heb genoten, vond het erg leuk om mee te doen. Leuke foto's zo van je draakje.

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 19:22

Ziet er heerlijk uit! Weer een ervaring rijker :) Het communicatie foutje ziet er wel echt minder spectaculair uit op video :P

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 21:25

Wat super gaaf! Is er binnenkort weer zo'n dag georganiseerd?

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 22:47

Leuke foto's! Ik vond het ook super leuk! Dat pionnen parcours wil je gewoon een paar keer doen! Net zoals de waterbak!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 07:21

Leuke foto's! :D Lekker eigenwijs ding haha

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 08:38

Dank jullie wel.
Het was zeker weer leuk :j
En de organisatie was ook weer top.
Arty is heeel niet eigenwijs net als het vrouwtje :=

Elinegc dit organiseren ze 1x per jaar. Maar er zijn elke maand activiteiten je kan ze op het internet vinden en op fb :) zal het straks wven opzoeken