Voor art en mij de 3e keer dat we pionnenparcours en hindernissen deden en een dressuur proef. Van de bosrit geen foto's wel een filmpje maar deze moet nog bewerkt worden
Arty is eum een pony die graag het zelf bedenkt welke route hij neemt.
Tja en dat gaat niet altijd. Dus bij pionnenparcours even een oeps moment. Evenals bij de 1e hindernis waar ik geen foto van heb. Mijn vriend sprong al op om in te grijpen namelijk omdat hij naar het hek toesprong.
Paspoort
Pony Aramisch aka arty oftewel draak

Leeftijd ; 12 jaar
ras ; Shetlander, bruinbont
Commentaar mag uiteraard, ik krijg geen les en serieus rijden doe ik meestal niet, het is vooral plezier maken.
Na de bosrit de dressuur proef, deze ging swoh. Arty was een paar dagen ervoor door zijn maatje in zijn kaak gebeten en hij heeft momenteel ook last van haken vermoed ik. Dus niet echt serieus opgepakt met de proef

Daarna pionnenparcours. Arty werd al wat driftig omdat hij niet eens zelf mocht kiezen welke pionnen hij mocht nemen. (stom hoor baas

"DE" hindernis in het pionnenparcours
Hier wou arty eigenlijk al de andere kant op.

Maar 2x ga ik echt niet doen

Om vervolgens wel het parcours verder maar naar het vrouwtje te luisteren die mij enigzins streng toesprak

Vervolgens door naar het hindernissen parcours.
Hindernis 1 zat een afzetlinten hindernis waar je onderdoor kon om tijd te winnen. Vorig jaar hadden art en ik daar ook al een onderonsje over dus al van te voren bedacht deze niet te doen.
Echter arty dacht dat ik het wel wou en toen vloog hij dus wel weer omhoog alleen richting het hek achter het afzetdraad. Mijn vriend wou dus al ingrijpen. (heb ik zelf niet doorgehad)

Hindernis 2
Was even nr B kwijt maar rustig een extra rondje gereden. Hij kwam van D naar E even in verzet maar kon op tijd zijn rust bewaren en ging dus goed

Hindernis 3
Deze ging goed geen communicatie stoornissen, ok was zeker niet de snelste. Maar art werd niet boos en dat vond ik het belangrijkste

Een blije en tereveden Arty

En tot slot hindernis 4
Zowel van mij en arty favoriet

http://myalbum.com/photo/XASfCswALdOj/360.jpg

http://myalbum.com/photo/M83afAXPgSkW/360.jpg
En tot slot het filmpje vanaf mijn kar. Op ca 1 min 30 de eum communicatie stoornis

Respect als jullie alles hebben gelezen en een reactie is altijd leuk