[AR] Mennen met Hans en Grietje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HansGrietje

Mennen met Hans en Grietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-15 00:01

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

HansGrietje

Re: Mennen met Hans en Grietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-15 00:04

Nieuwe koets gekocht en de pony s voor de allereerste keer ingespannen

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 00:09

Leuke ponys!

Getemd, want je hebt een dubbel topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:43

mooie combinatie! je bent vast erg trots :D

Diana29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:34

ziet er goed uit! verheug me een keertje mee te gaan :)

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 16:49

Allereerste keer achter deze wagen bedoel je denk ik ; ) Prachtige wagen! Mooi span! Hoe groot zijn jouw pony's, ik ben benieuwd naar het gewicht van je wagen. Ik heb namelijk heel lang gezocht naar een 4 wieler, heb er nu 1, die bevalt echt super, ik rij echter enkelspan, en wilde het zo licht mogelijk houden. Heb een recreatie wagentje van cavalier ook geen wedstrijdformaten.
Maar vind jou wagen echt heel mooi ook heel chique kleur! Veel fijne km gewenst alvast!

HansGrietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 02:49

Tolbergfan schreef:
Allereerste keer achter deze wagen bedoel je denk ik ; ) Prachtige wagen! Mooi span! Hoe groot zijn jouw pony's, ik ben benieuwd naar het gewicht van je wagen. Ik heb namelijk heel lang gezocht naar een 4 wieler, heb er nu 1, die bevalt echt super, ik rij echter enkelspan, en wilde het zo licht mogelijk houden. Heb een recreatie wagentje van cavalier ook geen wedstrijdformaten.
Maar vind jou wagen echt heel mooi ook heel chique kleur! Veel fijne km gewenst alvast!

Geen idee hoe zwaar dat deze wagen is .Hij is in ieder geval een stuk zwaarder als mijn vorige wagen .Dat was een poolse wagenette en die reed echt super licht .
Ik rijdt dubbelspan en ik moet zeggen dat de ponys het met gemak wegtrekken .
Ook in ons heuvellandschap en met langere tochten is het geen enkel probleem .
Binnenkort ga ik ze er ook een in enkelspan voor zetten . EEns kijken hoe dat gaat .
Mijn ponys zijn beiden 1.07 en vrij fors ,dus ik denk niet dat het een probleem voor ze is .
Zou het onverhoopt toch te zwaar zijn ...dan heb ik altijd nog de trainingssulky om ze in enkelspan te zetten .groetjes miriam

HansGrietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 02:50

Diana29 schreef:
ziet er goed uit! verheug me een keertje mee te gaan :)

Laat maar horen wanneer je mee kan gaan ...Je bent welkom
groetjes miriam

HansGrietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 02:52

LidyK97 schreef:
mooie combinatie! je bent vast erg trots :D

Zeker Mira .
ik ben heeel erg trots op mijn leuke kleine spannetje .
Ik heb er jaren over gedaan om mijn droom te kunnen realiseren ..en nu ik dat heb geniet ik er met volle teugen van .

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 21:42

HansGrietje schreef:
Tolbergfan schreef:

Geen idee hoe zwaar dat deze wagen is .Hij is in ieder geval een stuk zwaarder als mijn vorige wagen .Dat was een poolse wagenette en die reed echt super licht .
Ik rijdt dubbelspan en ik moet zeggen dat de ponys het met gemak wegtrekken .
Ook in ons heuvellandschap en met langere tochten is het geen enkel probleem .
Binnenkort ga ik ze er ook een in enkelspan voor zetten . EEns kijken hoe dat gaat .
Mijn ponys zijn beiden 1.07 en vrij fors ,dus ik denk niet dat het een probleem voor ze is .
Zou het onverhoopt toch te zwaar zijn ...dan heb ik altijd nog de trainingssulky om ze in enkelspan te zetten .groetjes miriam

Is niet zo snel te zwaar hoor, zeker niet met 2 span. Echt een mooi span pony's. Mijn pony is `1.05 en ook fors. Veel plezier met je nieuwe wagen!

HansGrietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 21:52

dank je wel Tolbergfan .

HansGrietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 21:54

Tolbergfan schreef:

Heb je ook foto s van je pony en de wagen . Ik vindt het altijd leuk om te zien hoe anderen het doen en welke pony/paard en wagen ze hebben

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:27

Dit is mijn combinatie, ik vind het ook altijd leuk om te zien hoe anderen rijden. Jouw pony's zijn nog 2 cm groter :) Het is een Plesman merrie van inmiddels 6 jaar.
Afbeelding
Afbeelding

HansGrietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 21:07

Tolbergfan schreef:
Dit is mijn combinatie, ik vind het ook altijd leuk om te zien hoe anderen rijden. Jouw pony's zijn nog 2 cm groter :) Het is een Plesman merrie van inmiddels 6 jaar.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

schitterend mooie merry en ook een mooie wagen ..lijkt me lekker licht ..groetjes miriam

HansGrietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 23:52

Tolbergfan schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Prachtig hoofdje heeft die pony

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 08:43

HansGrietje schreef:
Tolbergfan schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Prachtig hoofdje heeft die pony

Dankje! Mijn wagen is idd heel licht, 100 kg toch ligt hij heel stabiel. Heb er ook een langboom bij dat er 2 voor kunnen :) Maar vind er 1 genoeg. Mijn pony staat 40 km verderop dus rij 80 km zo'n 4/5 per week. Vind het anders beetje te gek worden.
Heb je een pb'tje gestuurd met link over die peesbeschermers.

HansGrietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 23:45

Afbeelding

Afbeelding
Mijn hondje Turbo mee op de koets