Afgelopen weekend hebben wij meegedaan met de laatste editie van het menevenement in Oosterland. Aangezien de oefenmarathon in Oosterland vorig jaar mijn eerste wedstrijd was met het vierspan leek het mij leuk een overzichtje te maken van wat wij in de tussentijd hebben beleefd.

Een jaar geleden begonnen we zo:

Hierna hebben we heel de zomer getraind, hebben een dressuurwedstrijd gereden en zijn we in augustus (?) afgereisd naar Gilze om mee te doen met een oefenmarathon:
De dressuurwedstrijd:

Ook in de wintermaanden hebben we lekker kunnen trainen, een indoormarathon gereden en inmiddels is er een zwaardere vierspanwagen aangeschaft om twee weken geleden onze eerste officiële SGMW te rijden in Uden.
Over de dressuur was ik zelf niet heel erg tevreden, ik heb helaas niet lang genoeg los kunnen rijden, maar de jury dacht er anders over en onze proef werd beloond met een 2e plek:

De vaardigheid ging helaas iets minder, 3 ballen...
Over de marathon ben ik heel tevreden. Helaas werkte het weer niet echt mee waardoor ik in de eerste hindernissen geen grip had op de leidsels van mijn voorpony's maar we hebben de wedstrijd zonder problemen uit kunnen rijden, zijn totaal 5e van de 7 geworden en een winstpunt rijker.
En afgelopen weekend zijn we gestart in Oosterland:
Ik ben erg tevreden over de progressie die we hebben geboekt het afgelopen jaar en hoop nog velen jaren door te kunnen gaan. Ik moet toegeven, vierspan rijden is toch wel echt het leukste wat er is!