Beide brave enkelspan pony's, die ook af en toe naast elkaar lopen. Als span zijn ze nog nooit officieel gestart, maar doen het gewoon braaf.
's Ochtends eerst de dressuur, hier zijn helaas geen foto's van. Ik vond het rommelig gaan door de enorm grote bak en het was mijn eerste dressuur met het 2span. Maar had 52 strafpunten, dat was de beste score bij de 2span pony's klasse licht.
Vaardigheid ging fijn, lekker in een drafje er doorheen. Was ook de eerste vaardigheid met het span, dus wou niet te gek doen. 1 balletje en een beetje tijd.
1. Daarna keuren voor de start.

2. Op weg in het A traject, we zijn hier perfect binnen de tijd weer binnen gekomen.

3.

4.

Toen op naar het B traject met hindernissen er in. Pony's hebben super gelopen in de hindernissen, wel waren we iets buiten de tijd weer binnen, maar voor een eerste keer doet dat er niet toe.
5. Hindernis 1

6. Hindernis 2, Wat een verschrikkelijke hindernis, de bodem was echt enorm slecht en hobbelig, dus rustig gereden

7. Hindernis 3, Een hele leuke hindernis tussen de bomen door

8.

9. Hindernis 4

10.

11. Gas naar de finish

12. Hindernis 5, de waterbak met brug. De brug kennen ze wel van de minimarathons, maar water waren ze nog niet eerder tegen gekomen.

13. Eenmaal in het water ging het goed, brug op ging goed. Maar toen de brug af het water weer in

14. Blij de hindernis uit, rare water met een brug er in hadden we toch wel ff goed gedaan!

15. Hindernis 6, de laatste in de binnenbak.

Bij het nakeuren hadden ze nog goede waardes en stonden er nog aardig fris bij. Ze hebben het beter uit gelopen dan ik dacht

Het doel was uit rijden en lol hebben, dat is beide prima gelukt.
Met 183 strafpunten (als het goed is eigenlijk wat minder, er is een minuut wachttijd niet mee gerekend) en een 3e plaats ben ik meer dan tevreden!