Liefkozend wordt ze pepsi of peps genoemd.
Pebbles is van de hengstenhouder waar Liz staat om gedekt te worden (topic staat in onderschrift).
Ze wilde heel graag dat Peps weer lekker aan het werk zou gaan maar hadden zelf geen tijd.
Aangezien Liz daar aardig lang blijft kwam het idee in mij op dat ik Pebbles in bruikleen nam.
Zo gezegd zo gedaan. Liz daarheen gebracht en Pebbles mee terug.
Peps had natuurlijk al een tijdje niks gedaan dus eerste keer voor de kar ging niet zonder voorbereiding. Eerst met tuigje gelongeerd. Dat deed ze braaf dus rustig aan kar erachter (slepen was ook geen probleem), iemand ernaast meelopen ik op de kar. Buiten super braaf maar wilde haar niet overvragen. Dus toen ze braaf was gestopt. Vandaag echter bedachten we dat we wel een rondje hei konden doen.
Dus ik met groom en fotograaf Bianca van Biebz Pictures (Biebz op bokt) de hei op.
Voor de mensen die de hei rondom Ede en Lunteren kennen. We zijn naar de mossel gereden vanaf stal. Daar pony uitgespannen en heerlijk wat gegeten. Onderweg naar huis nog de wilde paarden tegen gekomen en een paar stalgenoten. Al met al was het een heerlijke dag. Maar ik zal jullie niet langer vervelen met het verhaal eromheen.
Klein paspoortje:
-Pebbles
-Yesterday vd breughelhof
-9 jaar
-merrie
Nu natuurlijk de fotos!!

detail foto
1.

ook op de kar kun je oortjes fotos maken

2.

Rustig stukje mennen

3.

Stukje galop
4.

Rengalop met zweefmomentje

5.

Beetje bewogen maar toch erg gaaf (zie nu inderdaad dat onderlegger beetje omhoog schiet)
6.

mooie omgeving en kleine woeste pony

7.

even pony een knuffel geven

8.

Het restaurantje
9.

De wilde paarden
10.

Detail foto Het klopt dat het lamoen soms iets naar achter schiet. Ze trekt de sulky wel op de borst mochten mensen tips hebben hoor ik het graag
11.

Groom en fotograaf ook even op de foto met Pepsi
12.

knappe pony
13.

nog een detail foto
14.

En last but not least een filmpje

15.
Op dit moment werken we met Peps aan lekker kms maken. We genieten gewoon van het mennen buiten

Ik hoop dat jullie het leuke fotos vinden