Ik had twee pony's mee, maar omdat ik van de winter niet gemotiveerd was om veel te rijden heb ik mij enkel voor de vaardigheid ingeschreven. Normaal gesproken start ik beide pony's in de L dressuur en ze lopen M vaardigheid.
De vaardigheid mocht je de hele dag vrij starten dus heb ik Melanie eerst de dressuur laten starten met Femur. Het was voor beiden even wennen maar al snel hadden ze elkaar gevonden en reden ze lekker rond

Netjes vierkant

Daarna mocht ze met Feem de vaardigheid in. Keurig en rustig gereden, foutloos maar helaas net buiten de tijd.

Feem kan zo lekker kneuzig kijken

Na de vaardigheid Femur uitgespannen en even in de trailer gezet, Nelson ingespannen voor 2 rondjes M vaardigheid. De tussenstand voor Nelson was M+8 dus ik hoopte de puntjes voor het Z te kunnen halen.
Eerste rondje was slordig, ik moest inkomen, Nels moest inkomen. Ik hield hem niet netjes tussen 2 teugels en hij was ontzettend druk en zoekerig. Ben er met 1 bal vanaf gekomen dus het eerste winstpuntje was binnen. 2e parcours even wat meer rust en wat bewuster rijden. Foutloze ronde

Iets met contact houden

Nelson uitgespannen en Femur weer ingespannen. Even naar wat andere combinaties gekeken en toen het parcours in. Feem was rustig, ik was wat rustiger en reed foutloos rond. In de barrage vergeet ik dan ineens hoe ik moet sturen en gooi ik mn handen los. Weer 1 balletje

Eindsprintje
Toen was het wachten op de prijsuitreiking. In Hoogland geven ze als prijs rollades weg en daar waren we al de hele dag op aan het azen

http://i14.photobucket.com/albums/a344/ ... 6E38E7.jpg

To be continued want nu wil Melanie weer dat ik met 1 van haar pony's ga rijden