[AR] Nox en het beleren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pinkie87

Nox en het beleren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 19:38

Zo trots op mijn manneke,

Nox is bijna 3 (volgende maand) en we zijn langzaam bezig met het eigen maken van het mennen.
Laat mijn smurf de bak oer saai vinden :') dus zijn we maar naar buiten gegaan.
vandaag snapte hij dat als ik hem het commando geef voor voorwaarts te gaan dat hij niet achteruit moet lopen om steun te zoeken bij mijn.

stap draf zit er ook op en ho ook wel maar die moet nog extra goed geoefend worden.
in mei krijgt hij zijn eigen tuig :) en ga ik met stalgenoot rustig aan wat slepen.
maar eerst wil ik de commando links en rechts er op :)

maar ben hier al super trots op!!
vriendin heeft vandaag gefilmd een stukje.
en heb gemerkt dat ik even wat afstand moet nemen :o

KyaraMyBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:23

Hij lijkt er plezier in te hebben, houden zo! En geef 'm eens ongelijk, buiten is toch veel leuker dan de bak? :)) Veel plezier en succes samen verder!

_Balou

Re: Nox en het beleren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:34

Ziet er goed uit! Ik ben met mijne ook net begonnen :) die gaat idd ook achteruitlopen omdat ze nog wat onzeker is dus moet haar nog goed aansporen haha

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-15 21:36

Haha ik geef hem zeker geen ongelijk!! Hebben al paar huizen verder op gevraagd of ik zijn paaltjes die hij in het gras heeft staan mag gebruiken voor het sturen. Dat vond ie zo leuk dat dat mocht :D

En hij heeft er zeker plezier in hij vind het naar buiten gaan geweldig als ik weekje weinig tijd heb dan is hij helemaal boos. Dus heb wel goede aan hem voor de kar

Achteruit lopen heb ik er nu denk ikwel uit (hoop ik :') )