Het was nog leuker omdat eergisteren mijn nieuwe Kraay wagen geleverd is! Wat een feestje.

Zowel voor mij als groom stukken beter.
Dit poste ik in een topic:
Sorry even pronken hoor!! Mijn geduld is beloond met een prachtige wagen! We hadden pech door alle feestdagen in December.
Maar heel blij met mijn nieuwe marathonwagen! Een topwagen van Kraay, de Leica 062. RVS omranding RVS zweng, KM teller puur gebouwd op enkelspan.
We hebben met ons eerste ritje al veel schik gehad!
Kijk en geniet
Mijn welshje Levi, tempramentvol maar braaf, 1,21 hoog en 4 jaar.

Wat kan de natuur soms mooi zijn he ?

Het is dat we moesten opassen voor 3 zwanen anders hadden we ook nog een mooi fontijntje erop.

Op de mooie paden die we na een eindje tegen kwamen.

Toen kwamen we een stukje grond tegen dat niet omheind was niks dat lokte even uit om heel even rond te rijden voor een paar foto's!

Weer verder

Toen we ongeveer 3KM van huis waren, roken we de snackbar die wel open was. Omdat we verdwaald waren en op tomtom van mijn telefoon hebben terug gereden, hebben we daar even uitgespannen en een rakketje voor Levi besteld en een patatje voor mij en mijn groom.
Hier kreeg Levi zijn ijsje! Binnen 3 happen was hij weg.

Het personeel moest erg lachen dat Levi een rakketje kreeg. En de andere terras bezoekers vonden het prachtig om te zien hoe Levi op commando kusje aan mij geeft!

Schooien om een patatje, grappenmaker is het ook. Dan misbruikt hij zijn kunstjes.

Uiteindelijk heeft hij een patatje gegeten ook, de gek!

Weer thuis, en even lekker zonder deken de paddock in daar heeft hij nog heerlijk gerollebolt.

Nog een foto van eergister, die ik aan Kraay gestuurd heb!

Kraay bedankt voor de geweldige wagen! Het is weer een plezier om te rijden, ik kom makkelijk de wagen op met mijn gewrichten en de wagen veert super.
Ik kan nu al niet wachten om nog veel meer kilometers te gaan rijden. Het was het wachten waart!