Ik heb gisteren super fijn gereden in Benningbroek, je zie ze iedere wedstrijd naar elkaar toe groeien en iedere keer gaat het weer een beetje makkelijker.
Foto's staan door elkaar.
Pretbekkies
_Marjola
Geplaatst: 18-01-15 18:07
Mooi! Ze lopen lekker attent met hun oortjes erop. Je kan echt het verschil zien met vorig jaar.
Ook dressuurwedstrijden met dit tweespan op de planning? Of ga je eerst Benno doorrijden in enkelspan?
Ik vind foto 5 ook heel leuk, lekker dezelfde pas en de oortjes die aandachtig bezig zijn Op de rest van de foto's zie je gewoon de lol ervan af spatte !
Pony's doen het super, ze groeien echt iedere wedstrijd. Begin van t seizoen werden we nog vrolijk hekkensluiter, maar nu eindigen we al in de middenmoot.
Ik herkende de locatie aan je foto in uitgelicht rij daar altijd dressuurwedstrijden. En, ik heb ook even gekeken trouwens ik was er om 18.00 Leuke shetjes zeg! Het was wel koudddd en ik heb eigenlijk nog nooit zo'n wedstrijd gezien, keek mn ogen uit. Moet zeggen ik na dit te hebben gezien mij tktoch ECHT veiliger voel OP het paard dan erachter. Hoe hard ze soms wel niet gingen!!
Leuk spannetje, jullie hebben er allemaal lol in zo te zien
Ik zou denk ik zelf het kruis van je lijnen omdraaien, zodat de lijn van de schimmel bovenlangs loopt. Op de foto's loopt deze iets hoger met z'n hoofd dan de vos.