Feike deed echt zo enorm goed zijn best!
Voordat ik het wist, was hij opgetuigd en stond hij er al voor!!

We gingen direct de weg op, wat ik wel spannend vond.
De beleerder legde uit dat hij dit altijd doet, omdat het paard dan steun heeft aan de berm en omdat de kar dan niet direct zoveel lawaai maakt zoals hij zou doen als hij door het gras/de bak moet

En ik mocht achterop de wagen staan, kon ik meteen aan het uitzicht wennen

Nou hier kan ik wel aan wennen hoor

Die jongen loopt voorop, zodat hij, wanneer er iets gebeurd, snel in kan grijpen

Hier wachtten we even, zodat die auto kon passeren.
Was een mooi fotomomentje

De beleerder legde mij hier ook wat dingen uit haha

En weer terug, dus uitspannen, Feike vond het wel best

De beleerder zei dat Feike het echt enorm goed deed en dat ik straks een fantastisch men/marathon-paard aan hem zal hebben (ja, jullie lezen het goed, ooit lijkt het me geweldig om marathon te gaan mennen met Feike). Feike is ook enorm sterk, de beleerder grapte al dat wanneer Feike, door lekker veel te mennen etc., nog sterker wordt, hij zo de kar in tweeën trekt

Feike leek het ook echt geweldig te vinden, hij keek wat om zich heen, oortjes vooruit, heerlijk ontspannen en maar trekken die wagen

De beleerder zei ook: "Makker, krijg je ze niet!"

Volgende week vrijdag gaat Feike weer voor de kar, en de beleerder gaat mij ook menles geven

Ik ben dan ook supertrots op mijn knappe paard, hij doet het allemaal gewoon maar even

En hier nog een klein filmpje, van mijn geweldige uitzicht

Zoals jullie zien, heeft Feike hier geen staartriem om, maar dat komt, omdat die net wat te straks was, dus dan maar even zonder.

Ik heb de beleerder en zijn hulp gevraagd of ik deze foto's en het filmpje mag plaatsen, en ze vonden het alleen maar leuk