[AR] Foto shoot met Amanda Melchior @ Egmond a/d zee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nobje

Foto shoot met Amanda Melchior @ Egmond a/d zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 22:20

Mijn poony was in haar hele leven nog nooit aan het strand en de zee geweest.
En ergens deze zomer werd er een meeting georganiseerd aan het strand.
er waren nog een paar mooie paarden en goeie fotograves dus het was een echt een super meeting

Maar door omstandig heden was de meeting wat later dan in eerste instantie gepland. Dus ging het van 2 groepen naar 1 groepje... Dus zaten we mooi op het midden van de dag... met het prachtigste weer denkbaar <3 8-) {:} <3
Maar wat een mazzel... we belanden in het warmste weekend ooit gemeten in november

En Amanda Melchior heeft (in mijn ogen ) zulke mooie foto's gemaakt dat ik er alvast een topic voor aanmaak... van haar heb ik ook echt alle foto's al
Echt super snel :)
En ik vind ze zoooo mooi geworden dat ik ze gewoon wil spammen.. ze heeft ook nog wat foto's van onze Friese merrie gemaakt
En ik denk dat de andere dames ook hele mooie foto's hebben gemaakt.. maar die worden vast nog wel geplaatst...
Maar alvast even deze *D

Samen op weg naar de plek van de shoot {:}
Afbeelding

Dit vind ik 1 van de mooiste....

Afbeelding

En als ze niet aangevallen werd door golfjes .... dan wilde ze ook best lekker door het water heen spetteren <3
Afbeelding

Afbeelding

En deze vind ook zo gaaf.. misschien staan er wel erg veel mensen op deze foto.....
maar wauw zo een lekkere draf foto... en daar had ze er een paar van gemaakt.. dus ik kon mijn geluk
niet op *D
Afbeelding

En wat ik (en de poonyy ) best wel heel eng vonden waren de klapperende kyte vliegers...
Maar wauw als achtergrond op de foto zijn ze best wel stoer hi hi hi
Afbeelding

En ook nog en poging om wat stelling aan te vragen..
en oooooo ik geloof dat ze het nog deed ook... brave pooonyyyy
Afbeelding

En dit is denk ik mijn favo manen versus haar foto.. heerlijk die wind...
Wat heb ik genoten.. Amanda dank je wel voor de prachtige foto's ....
Deze wil ik graag bestellen maar ze heeft nog veel meer mooi foto's gemaakt
Maar als ik die allemaal plaats word ik straks verbannen ha ha ha ha
Dus ik ga er later nog een paar van het Friesje plaatsen. *D {:} 8-) *D
Laatst bijgewerkt door nobje op 06-11-14 22:41, in het totaal 2 keer bewerkt

zoutenootjes

Re: Foto shoot met Amanda Melchior @ Egmond a/d zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:25

Het zijn weer prachtige foto's geworden, zeg. Amanda heeft het weer super gedaan! Wat leuk dat pony ook eens op het strand komt. Het ziet er uit alsof ze het al jaren doet, haha. Die foto met kytes is ook erg mooi geworden.

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 22:33

zoutenootjes schreef:
Het zijn weer prachtige foto's geworden, zeg. Amanda heeft het weer super gedaan! Wat leuk dat pony ook eens op het strand komt. Het ziet er uit alsof ze het al jaren doet, haha. Die foto met kytes is ook erg mooi geworden.

Dank je wel zoute nootjes.. ik heb echt een prachtige serie van Amanda gehad...
Dus ik ben al iene- miene -mutte gaan doen .. maar eigenlijk wil ik ze allemaal wel nabestellen...hi hi hi
In het begin schrok ze heel erg van en kyte die bij de op en afgang van het strand, vlak bij haar al klapperend en al op werd gelaten (mensen houden niet echt rekening met de beestjes soms..) en even later klapte er 1 vlak bij ons naar beneden.. dat was wel even schrikken en ging ze even op een flink holletje er vandoor.. maar toen we er eenmaal weer tot stilstand hadden kreeg ze al haar werkende hersencelletjes weer op een rijtje gelukkig.... maar daara voorbeeldig gedragen.. ik vond het zo knap van haar...

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:36

Super gave foto's hoor! En knap dat je pony zo braaf was op dat strand. Vooral die vliegers lijken me inderdaad behoorlijk eng als je een paard bent :P

FemkeRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:38

Wat een gave foto's van Poon! Ziet er super uit en ook nog eens met heerlijk weer, genieten volgens mij! :D

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:38

Het is zeker een hele knappe dame. Ze draaft ook heel mooi, dat is goed te zien op de foto. Wat fijn dat ze zo netjes weer tot stilstand kwam na de kyte te hebben gezien. Wat was het ook druk op het strand. Iedereen wilde nog even van het lekkere weer genieten, zo te zien.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:39

Echt heel gaaf. De foto's zijn prachtig!

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 22:44

Hoi gezellige dames uit Hardenberg en omgeving...
Ja ik kon het niet laten om ze even te spammen....
Ik vond ze zelf ook zooo mooi...
gaan jullie volgend jaar ook een keer mee ?
dan zoeken we een heerlijk rustig strand uit en gaan we heerlijk spelen
met zijn allen op het strand *\o/* :9 {:}

Mirjam1311

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:51

super mooi!

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:51

Jaa, lekker spelen op het strand. Ik ben voor, haha. We nemen gewoon het hele (of halve) topic mee van gezellige mensen uit de buurt :D .

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:55

Ik ben ook voor!

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:58

Lijkt mij ook leuk!

G_entle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:18

het was leuk!!! hele mooie foto's :D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:29

Gave foto's Maris! :D Ik ben ook van de partij de volgende keer!

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 23:35

S_imonee schreef:
Gave foto's Maris! :D Ik ben ook van de partij de volgende keer!

gaan we lekker met zijn allen naar het strand bij Juliana dorp
dat is ook zo een leuk strand, en net even rustiger ha ha ha

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 00:09

nobje schreef:
En ook nog en poging om wat stelling aan te vragen..
en oooooo ik geloof dat ze het nog deed ook... brave pooonyyyy
[ Afbeelding ]

Sorry maar je pony valt hier gewoon echt over ze schouder weg. :')

Ik vind het jammer dat de kar rommelig is, voor strand foto als deze (geweldige combinatie!) Schimmeltje met een prachtige kop had ik die longeerlijnen en troep wat eraan hangt in een tasje aan je groom gegeven.... Zorgt voor een netter beeld en waren de foto's nog veel mooier geweest. Nu stoort het me. :)

Dat hoofdje. <3

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-14 09:38

LS_fotos schreef:
nobje schreef:

Sorry maar je pony valt hier gewoon echt over ze schouder weg. :')

Ik vind het jammer dat de kar rommelig is, voor strand foto als deze (geweldige combinatie!) Schimmeltje met een prachtige kop had ik die longeerlijnen en troep wat eraan hangt in een tasje aan je groom gegeven.... Zorgt voor een netter beeld en waren de foto's nog veel mooier geweest. Nu stoort het me. :)

Beste Lieselotte, ik weet van de shetlander menritten dat je me eens hebt verteld het fijn te vinden als mensen clementie met je hadden, of blij voor je konden zijn omdat je veel mee maakt ... en veel emoties kent.. in je voet tekst geef je ook aan dat je wat kwetsend uit de hoek kan komen..

Ik zou je graag willen meegeven dat ik dit topic heb geopend omdat: ik blij was, trots was op het kleine, dat ik reeds heb mogen bereiken.. En voor je mijn pony als incorrect weg zet had het handig geweest om eens te vragen wat dit voor pony was "waarom " .. en wat haar achtergrond was. En wellicht had je dan begrepen dat dit voor mij geweldig was... we hebben niet allemaal zulke fijne begeleiding bij het rijden van onze pony's

Dat wat jij als troep betitteld.. spijt me ook.. niemand zal nu nog naar de foto's kunnen kijken zonder de gedachte "waarom" het er niet af is... niemand zal nog vragen "waarom".. het plaatsen van een :') helpt bij deze niet.

Wellicht zou het fijn zijn om voor jezelf eens een mentale "waarom" notitie te maken.. en te vragen naar het waarom.
En wellicht kan je dan ook genieten voor anderen, of accepteren dat anderen het wellicht niet zo goed voor elkaar hebben als jij .. Ik kijk altijd met veel plezier naar jou topics met de prachtige combinatie, van de koets en mooie Welsh pony, DJ en geweldige shet Buck..... als ik je tegen kom samen met je vader en/of je vriendinnen vind ik het altijd knap hoe je het vanuit jou situatie voor elkaar krijgt om het te hebben zoals je het hebt. En je pink ribbon foto's waren ook genieten...

Maar besef je wel dat voor anderen deze doelen (jou standaard) wellicht niet haalbaar zijn
En dat ze genieten van wat ze hebben, en als je reageert omdat je dingen storend vind.. (je hebt je huidige voet tekst niet voor niets) doe het dan in 2 stappen .. vraag je eerst af "waarom" en vraag het vervolgens als het niet snapt...
Ik heb zitten twijfelen of ik je een PB zou sturen.. maar ik laat het maar aan jou over of je deze reactie laat verwijderen door de topic starter. Want uit je voet tekst lees ik dat je er aan wilt werken c.q. openstaat voor advies. Dus bij deze.

Babsding

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 11:52

Wat een mooi koppel zijn jullie!!

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 11:59

Wat een onwijs leuke en prachtige foto's van jullie middagje spelen op het strand. En wat is Poon onherkenbaar leuk en prachtig veranderd! Echt een hele ommekeer! Jullie zijn erg goed bezig! Toppertjes! En Amanda heeft er weer iets prachtigs van gemaakt! Ik kom ook een keertje met jullie mee spelen op het strand :-)

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 18:19

Nobje, vind dat je zelf erg pittig reageert zo was mijn tekst echter zeer zeker niet bedoeld.
De kwetsende woorden lees ik echter ook niet jammer dat je het zo opvat. Igg sorry hiervoor mocht je het dus wel compleet verkeerd hebben opgevat.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 18:25

Stoere foto's hoor!
Volgens mij best spannend zo met al die kites pffff.

Leuk om eens een grote sulky combi te zien!

criollo_yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 20:53

nobje schreef:
niemand zal nu nog naar de foto's kunnen kijken zonder de gedachte "waarom" het er niet af is

Nee hoor! Vind het gewoon gave foto's, gave Poon en die met kites is helemaal geweldig! Wat nou netter beeld, duh! Sfeer is super, je kan er met recht trots op zijn wat je allemaal samen met Poon meemaakt!

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 21:23

Jeetje, eens wat anders, zo'n gaaf paardje voor een sulky! Mooie plaatjes en zichtbaar plezier wat er vanaf spat! :j

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 21:43

Erg leuke foto's! Wat heb je een leuke pony!
Die met al die vliegers op de achtergrond vind ik wel heel gaaf!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 09:46

Leuke foto's maris ziet er als een geslaagd dagje uit.