Sinds een paar maanden zijn ik en Chico wat vaker aan het mennen. Normaal ben ik altijd alleen maar nu was er gezellig een vriendin mee, tijd voor een paar foto's! Aankomende donderdag hebben we eerste menles en binnenkort mee te doen aan een men wedstrijd om te kijken of dat wat voor ons is. Tips zijn trouwens welkom
Wat ziet dat er leuk uit! Leuk koppie zit erop, ook goed voor hem die beweging want hij heeft een aardig buikje
Michellette
Geplaatst: 29-06-14 16:48
Maaike_Ma schreef:
waarom heb je geen neusriem?
Die zelfde vraag was het eerste wat mij opviel. Als je dan de leidsel in de bril hebt zou je even goed een stang van gewoon rijden kunnen gebruiken ipv zo'n grote liverpoolstang met die lange scharen.
pepermunt14
Geplaatst: 29-06-14 16:50
Maaike_Ma schreef:
Waarom zou je wel een neusriem gebruiken?
Ziet er leuk uit, ik wens jullie nog veel plezier!
Wauuw heel leuk ! Zou ik mogen weten hoe groot hij is? Hij lijkt zo klein en mollig en schattig
janouk
Geplaatst: 29-06-14 18:11
pepermunt14 schreef:
Maaike_Ma schreef:
Waarom zou je wel een neusriem gebruiken?
!
Om stabiliteit van het hoofdstel en scheef trekken te voorkomen. Je kan de klepel van je hoofdstel halen, het dient in het enkelspan geen doel dn zit zijn kuif in de weg.
Hij zit nog wel dik in zijn haar voor een zomerjas. Alles goed met hem?
Ik weet eigenlijk niet eens meer waarom ik de neusriem er af had gehaald. Wist ook niet dat het z'on belangrijke functie had. Zal hem er voor de volgende keer weer opzetten. Over zijn vacht begon ik me eerder indd ook al zorgen over te maken maar hij is nu wel aan het verharen dus daar had ik eigenlijk niet meer over na gedacht. Morgen komt de veearst ook weer dus ik familie het daar nog wel even met der over hebben.