[AR] Benno is back!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Benno is back!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 09:32

Na 14 maanden onderweg geweest te zijn na een stomme actie op de trailer heeft Benno gister weer zijn eerste dressuur proefje gereden!

Van de dressuur heb ik helaas geen foto's. Ik heb 1 proefje gereden, gewoon om te kijken of hij lang genoeg zijn aandacht er bij kon houden en zelf ook mij er niet te druk over te hoeven maken. Het resultaat was 171 punten (maar bij natellen 173, voor punten en prijs maakte het niet uit, dus ben er niet mee terug gegaan) en was daar dik tevreden mee. Zonder spanning, stuiteren en stress onze proef door komen, dus was echt al dik tevreden!

Vaardigheid ging ook super, dat is wel helemaal Benno zijn spelletje. Beide parcoursen foutloos en de barrage ook. In de barrage kwamen we net 1 seconde te kort op nummer 1 terwijl ik gewoon lekker gereden heb zonder voor mijn gevoel echt te racen. Dus daar ben ik ook dik tevreden over.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zijn haar danst!
Afbeelding

Afbeelding

Samen met Marjola en Sam
Afbeelding

En hier ben ik zo enorm blij mee, gewoon relext rond kunnen stappen tussen allemaal rare geluiden, andere paarden op vreemd terrein.
Afbeelding

1e parcours:

Barrage van het 1e parcours:

2e parcours:

northequest1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 09:40

+:)+ Wat een geweldigde uikomst en wat een super leuke pony. Gefeliciteerd. Ooit wil ik ook nog een pony voor de kar, lijkt me geweldig.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 09:46

Benno Gonzales. Fijn dat hij zich weer zo lekker door het parcours laat sturen *\o/*

Ymor

Re: Benno is back!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 09:58

Hij is leuk! Goed gereden hoor. Die manen wapperen zo heerlijk in de wind

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 10:05

Knappe vent die Benno! Top gedaan Cis!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 10:20

Super Ciska! Benno is een stoere <3

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 11:09

Wat een heerlijk beeld zo, ik geniet altijd van jouw super Shetten.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:04

leuk om te zien dat ze nog men wedstrijdjes organiseren in heiloo..
je pony vind vaardigheid volgens mij wel t leukste om te doen

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:37

Mooi overzicht zo met de foto's en de filmpjes :D Benno zijn manen dansen mooi door de snelheid! ;) Het is ook zo'n grappig gezicht dat hij met zijn boevenblik op foto 6 recht de camera inkijkt van "sta ik er goed op?!" 8-)

Sam had trouwens duidelijk geen zin meer in een fotomoment toen ie eenmaal klaar was met de wedstrijd :=

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 11:48

Hij is altijd erg fotogeniek en heeft bijna altijd door als de camera op hem gericht staat. Hij vind het prachtig de aandacht op hem te hebben.
Ik ben echt super trots op hem! Hij is altijd zo blij, vrolijk en wil altijd voor je werken.

Hij heeft alleen vlak voor ik zondag naar huis ging stom gedaan en heeft op zijn kop in de punt van de trailer gehangen met 3 benen over de stang..... Een zelfde actie als 14 maanden terug waardoor we zo lang er uit geweest zijn, het heeft letterlijk bloed, zweet en tranen gekost om weer op dit nivo terug te komen. Ik was enorm bang dat we weer terug bij af zouden zijn. Gelukkig konden we gister meteen terecht bij de osteopaat om hem helemaal na te lopen. De schade viel gelukkig mee, enkel wat gevoelige spieren rond zijn lendenen, vooral rechts (rechts achter had hij ook over de voorstang, dus dat was niet zo raar). Hij is wat gemasseerd, een paar dryneedling naaldjes in zijn rug en nu is hij weer zo goed als nieuw :j.

Wie rijd er met Benno mee?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:02

He! Je had niet gezegd dat Benno een heel Benno topic had gekregen!
Wat hij uiteraard meer dan verdiend, lekker ding is het toch en hij doet het super.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:07

Ziet er goed uit hoor! Krijg nu helemaal de kriebels om morgen mijn nieuwe shetje mee naar huis te nemen <3 Wat is Benno een leuke pony. Ik vraag me af he, hoe kun je de volgorde van de hindernisjes (noem je dat zo?) makkelijk uit je hoofd leren? Ik zou zelf helemaal de weg kwijt raken.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-14 07:58

Het is gewoon een kwestie van tellen ;), 1 tm max 20. Eerst goed verkennen en dan gaan met die banaan. Barrage is vaak lastiger omdat ze poorten weg laten of in andere volgorde doen, ook goed verkennen en die schrijf ik meestal op en plak ik op mn wagen.

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 14:43

@Helmoni voor de barrage worden vaak spiekbriefjes gebruikt, maar bij het gewone parcours is er de regel dat je het volgende poortje moet kunnen zien als de vorige door rijdt. Met goed tellen en om je heen kijken, kom je dus een heel eind als je het even niet meer weet ;)