[AR] Cobe verkent een nieuwe route!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Cobe verkent een nieuwe route!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 20:21

Gaan jullie mee? :Y)

1. Vanaf de start werden we al meteen ingehaald, heerlijk voor [***]'s ego :(:) :))
Afbeelding

2. Kerkje
Afbeelding

3. Koetjes :)
Afbeelding

4. Ruimte :D
Afbeelding

5. Bos
Afbeelding

6. Met schaapjes
Afbeelding

7. En vééééééééél ruimte
Afbeelding

8. Ik was er ook bij :Y)
Afbeelding

9. Mooi graslaantje
Afbeelding

10. En nog meer veld :+ (inclusief tractor, die waren er ook vééééééél 8-) )
Afbeelding

11. Nog iets bosachtigs (kon me dat niet herinneren maar blijkbaar zijn we er wel geweest _O- )
Afbeelding

12. Na 19 km even pauze gehouden, maagje knorde (en [***] had het ook duidelijk nodig :') )
Afbeelding

13. Maar hij was toch nog beetje blij <3
Afbeelding

14. En weer terug het veld in (check de vogels, we joegen ze niet weg hoor O:) )
Afbeelding

15. Eindconclusie: 27 km .. En het was leuk! :):)
Afbeelding

Bedankt voor het kijken, hopelijk vonden jullie het ook een leuke route :Y)
Met dank aan de supergroom voor het gezelschap, het helpen oversteken en de foto's :D

Jenkins

Re: Cobe verkent een nieuwe route!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:23

zo dat is pas een heerlijke lage route :D leuk hoor!!
Grappig Cobe met zijn jurk aan, heb je al veel last van vliegen en stekers dan?
Ben jaloers, heerlijke omgeving om in te rijden zeg!

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:27

Wat heerlijk zeg, al die ruimte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:02

Dank jullie :D

Ruimte & routes zijn heerlijk hier :j Deze had ik nog nooit gedaan (naja, op beperkte stukken na dan) maar viel gelukkig heel erg goed mee qua moeilijkheid (ben maar een amateur :P ). Heel fijn om zo te kunnen rijden :)

Vliegendeken is eigenlijk vooral preventief, had hem vrijdag voor het eerst aan gedaan om te passen (dat ik tenminste wist dat die paste en goed zat als ik 'm nodig had) maar [***] was daar veel relaxter mee dan zonder (geen staartgezwiep bv.) en dat vond ik ook wel aangenaam. Dus vandaar er toch maar mee blijven rijden, en vandaag viel het heel erg tegen qua vliegen en muggen en ander ongedierte moet ik zeggen := Echt op 2 dagen tijd een enorm verschil ... dat beloofd -O-

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:08

Mooie route!
Ik herken de pauze plek, daar hebben wij ook een keertje pauze gehouden, volgens mij dit voorjaar .
Moet alleen even heel diep graven in mijn geheugen bij welke rit dat nu was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:11

Oh wat een mooie pyjaam voor Cobe! , ziet er heerlijk zomers al uit!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:15

Ivanhoooo, Ivanhooo, dat roept mijn echtgenoot altijd als we Saar in d'r blauwe antivliegenpyjama hebben gehesen. Cobe gaat zelfs in vol ornaat met een neusbeschermer :D.

Ziet er uit als een fijne rit in een mooie omgeving. De supergroom mag zo te lezen ook vaker mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:33

:D Kan goed zijn dat er in de zomer ook nog een vliegenmasker bij komt, zit in twijfel := :+
Supergroom mag zeker vaker mee :j (als ze wil toch :P :)) )

Verder was het inderdaad echt wel zomers vandaag.. mijn rode armen heb ik als bewijs :o

Pauzeplek kan wel herkenbaar zijn :j Is regelmatig pauze/start/eindplek van georganiseerde ritten :)

jojoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 11:59

[***] schreef:
:D Kan goed zijn dat er in de zomer ook nog een vliegenmasker bij komt, zit in twijfel := :+
Supergroom mag zeker vaker mee :j (als ze wil toch :P :)) )

Verder was het inderdaad echt wel zomers vandaag.. mijn rode armen heb ik als bewijs :o

Pauzeplek kan wel herkenbaar zijn :j Is regelmatig pauze/start/eindplek van georganiseerde ritten :)

Ik wil zeker nog héél vaak mee *\o/* !! Het was echt een leuke rit en van jou koets kan ik ook makkelijker afstappen dus voordeel!

Dat stuk wat je niet herkende op de foto was denk ik net naar dat graspaadje en de tractor..
En ik was trouwens ook licht verbrand op mijn schouders dus insmeren had toch niet heel veel geholpen :( .
Volgende week weer *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:08

*\o/* Op naar volgende week dan ;)
[***] leek ook helemaal niet stijf, misschien een heel klein beetje maar zeker niet dramatisch en twijfel zelfs of die niet altijd zo loopt in het begin :+ Dus we kunnen dat vaker doen :Y)