Snel kwam er evenwel weer een fijne tweewieler maar die sulky.....*diepe zwijmelzucht*. Gelukkig deed zich onlangs de gelegenheid voor om een tweedehands ferrari-rode (en man wat heb ik een hekel aan rood

1. Dit is dan ons halve PK genaamd P.C. Altijd als hij zo kijkt hoor ik dat liedje in mijn hoofd ( I'm too sexy for your party, Too sexy for your party. No way I'm disco dancing...lalala.... I'm a model you know what I mean...etc.). Mocht dit liedje nu ook in jouw hoofd zitten, mijn excuses....mocht je dit liedje helemaal niet kennen....JA! ZO oud ben ik

2. Allereerst wat onnodige ballast verwijderen om er een iets gestroomlijnder modelletje van te maken

3. Na wat test- en afstelrondjes in de wei...

4....op weg naar het bos

5.

6. Slalom rondom de bomen. P.C. wordt daar altijd bloedfanatiek van. Zodanig zelfs dat je hem niet eens meer hoeft te sturen want hij heeft "het spelletje" heel snel door

7. Zijn er schattiger beentjes dan deze......denk het niet

8.

9.

10.

11. En aangezien onze oudste zoon Liam eigenlijk tegenwoordig P.C.'s designated driver is....hij ook nog even

12. Nu is het wel de bedoeling dat P.C. in de nabije toekomst weer voor de tweewieler gaat en dat hij het sulky-stokje overdraagt aan Spooky Sue

13. Ik vermoed zomaar dat het aantal PK's van mijn ferrari-kar dan minimaal verdubbeld gaat worden

14. Qua karakter zit het alvast goed (toen ze afgelopen september bij ons kwam wonen moest je haar (bij wijze van spreken) met een stok aaien, anders had je 2 (of alle 4 want ze is flink lenig) hoeftattoo's erbij en als ze het kon (wederom...ze IS lenig dus het zou me niet verbazen)...zou ze er nog bij gebeten hebben ook)

15.

En nu ben ik serieus aan het bedenken hoe ik een Ferrari logo op mijn karretje krijg