Jullie kennen haar misschien van onze training onder het zadel topics:
[RIJ-ITP] Omscholings/trainen voor vreemd doel project @ work
[RIJ-ITP] Part 2: Omscholing/training met Ruby
Maar sinds kort hebben we besloten toch te kijken of ik zelf met Ruby een amatrice koersje kan mee pikken, ze pikt het werk goed op en is door de DA bekeken en gezond bevonden( vandaar de afgeschoren vlakjes op sommige plekken

Normaal gesproken rijd ik Ruby altijd zelf voor de kar, maar ik had dit weekend een zwaar weekend met veel nachtdiensten en ik vind het ook altijd prettig om te horen wat een ander er van vind dus mooi moment voor foto's !
We doen rustig aan, mocht ze het niet meer leuk vinden mag ze gewoon verder als fokmerrie/dressuurpony/westernbeest/grasmaaier

Ik ben met haar aan het zoeken naar de juiste plek voor haar martingaal, ik rijd haar graag met omdat ze lekkerder loopt als ze haar hoofd wat meer naar beneden brengt. Ik besef mij dat hij niet helemaal op de juiste plek zit, ben daar dus mee bezig

Warm draven, ze ging in partij met Warrior, een van onze andere dravers

Veel mensen hebben altijd het idee dat dravers alleen linksom getraind worden, wat natuurlijk stom zou zijn want zo krijg je een scheef paard

Vrrrroem! Machtig mooi gezicht vind ik

Aantal minuten stappen

En de tweede 2 km, linksom:

Waarom wij met dit soort beenbeschermers rijden

Het laatste stuk, Ruby je vliegt!

Zo en kan iemand mij nou uitleggen waarom jullie nog geen draver hebben, waarom zou je rondjes in een bak rijden als ook dit kan