[AR] [Foto]Verzameltopic Aangeklede marathonhindernissen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

[Foto]Verzameltopic Aangeklede marathonhindernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 21:08

Ik zou graag wat ideeën op willen doen hoe je marathonhindernissen aantrekkelijk kunt aankleden, maar geen enorme kosten hoeft te maken of grote loodsen moet huren om het materiaal (vooraf of nadien) in op te slaan.
Het gaat me dus niet zozeer om de bouw of structuur van de hindernis, maar om de vorm en aankleding.

Als voorbeeld: simpel, maar toch leuk en veelzijdig, vond ik dit jaar bij ons deze, waar je met gebruik van meer kleuren elk jaar een thema aan zou kunnen hangen (denk aan 'bruiloft', 'carnaval', 'clowntjes', 'vliegers', 'landen')

Afbeelding

Wanneer je overzichtsfoto's hebt waarbij goed te zien is met welke materialen er gewerkt is, zou ik ze hier graag in dit topic zien :) .
Laatst bijgewerkt door Gem op 27-09-13 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

xElienx

Re: [Foto]Verzameltopic Aangeklede marathonhindernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:27

Afbeelding

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 21:30

Wowww, die is heel leuk! Kijk... dat bedoel ik +:)+ .
Weet je nog hoe de palen vaststonden? "Los" in de grond, of met een frame oid aan elkaar bevestigd aan de bovenkant? En waar kun je zulke enorme skippyballen kopen?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 03:40

Die hindernis ken ik nog wel. Shetlandmendag in Voorst. Kon je mooi in smokkelen, zo' n hindernis die meegeeft. Ik weet niet meer hoe de construktie was.

RDuijnJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 09:24

Wat een gaaf idee die ballen zo je pony moet het maar niet eng vinden

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 11:08

Napie schreef:
Die hindernis ken ik nog wel. Shetlandmendag in Voorst. Kon je mooi in smokkelen, zo' n hindernis die meegeeft. Ik weet niet meer hoe de construktie was.

Uiteindelijk kon je smokkelen ja, maar eerst zaten ze aan magneten vast, waardoor als je ze téveel raakte, ze zouden vallen en dat betekent afrijdbaar element = strafpunten.
Helaas waaide het die dag best wel hard en vielen er soms ook wat uit zichzelf. Het was dus leuk bedacht, maar op de dag zelf niet heel praktisch. Daarom is toen al vrij snel besloten om ze vast te maken, zodat het geen afrijdbare elementen meer waren.

TS: een dergelijke hindernis als met die skippy-ballen heb je ook al enkele jaren bij de indoor in Nijkerk. Dan zijn het een soort grote, opblaasbare 'zuilen' die met een bepaald systeem aan het plafond hangen, en met een lampje zijn verbonden. Je mag ze íets toucheren, lichtjes opzij drukken is geen probleem, maar raak je ze teveel/te hard, dan gaat die lamp branden en betekent het strafpunten. Maakt het altijd heel erg spannend!
Maar dat zal wel weer een vrij lastig te realiseren systeem zijn waar ook veel kosten in gaan zitten, vrees ik.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-13 15:12

Ik mag het niet rechtstreeks overnemen (vandaar de link), maar dit vind ik ook een heel bruikbaar idee:
de landenhindernis!
Kratten kunnen ook gemaakt worden van wortelkratten, bloembollen-gaasbakken etc. etc.
En het thema "landen" kan ook vervangen worden door sportclubs, sponsors, muziek, vlaggen, vul maar in :) .