De eerst proef, eh, hebben we het niet over
In het M hadden we een mooie winstpunt gehad met deze punten
Veel foutjes van mij zelf. Echt jammer, want dit was wel de makkelijkere proef van beide. De tweede proef vond ik veel lastiger, daar zaten ook de wissels in. Aanspringen in de galop, van hand veranderen, voor de volgende hoek in de andere galop aanspringen, weer van hand veranderen en weer wisselen. Wonderbaarlijk; dit ging goed! We hadden een 6 en een 7 op de wissels en in totaal 198 punten (bij 204 winst). Zeer tevreden! Casper is ook voor de tweede keer mee geweest op wedstrijd. We moesten snel snel snel (in totaal 4 ponies die proeven moesten lopen, was samen met een vriendin van mij op wedstrijd) dus te kort in gereden. De eerste proef ging redelijk, vond de punten te laag, 170. Maar Casper deed het netjes, alleen weer foutjes van mij zelf. De tweede proef ging een stuk beter, op achterwaarts na Casper had geen zin en begon tegen te stribbelen. Ik had zoiets van; laat maar. Ineens stond hij recht omhoog
Heb hier wel een foto van, maar aangezien het op behoorlijk protest lijkt durf ik hem niet te plaatsen
Hierna deed hij ineens 2 passen achterwaarts en had ik toch nog een 3
In deze proef 188 punten en tweede, helaas maar één prijs. Maar dat zet de teller wel op 2 winstpunten voor dit broekje. De foto's.
Hanna

Linker galop

Halsstrekken bij van hand veranderen

Begin stukje uitgestrekte draf
Casper Kosco fan It Aventoer

Grote volte, leidsels in één hand
Ben nog nooit eerder Z gestart en vond het dan wel heel erg spannend (lang leve valium...