1.

Met dank aan Bianca (biancalaylo op bokt) heb ik deze foto's gekregen.
Ongeveer een maandje geleden verhuisde ik mijn pony naar een nieuwe stal.
Daar gingen we lekker buiten rijden!
2.

3.

Helaas, vraag me niet waarom... Ik denk dat de dag even teveel voor haar was geweest, veranderde mijn brave bom-proof pony ineens in een monstertje die uit had gevonden hoe ze kon trappen...
Hier had ze net gebokt, je ziet dat ze zich echt niet prettig voelt.
4.

*Blunder foto*, hoe hoog wil je die kont hebben... In linkje, omdat ik er niet bepaald trots op ben. Wel een hele goeie van Andries om het rekje te veranderen, anders had haar achterbeen geheid ertussen gekomen en was ze gevallen.
http://imageshack.us/a/img694/4450/0g4l.jpg
Maar, vol goede moed gingen we verder. Ze kreeg even wat rust, wat tijd om haar nieuwe stal te ontdekken en we gingen langzaam aan weer oefenen met droog mennen (dus zonder kar). Dit deed ze zoals vanouds braaf, op wat spanning na. Maar ik ben rustig gebleven en uiteindelijk heb ik zelfs even voor 10 minuutjes de kar er achter gehangen en gestapt met een klein drafje. Ook dit deed ze netjes.
Dus toen ging ik naar het weitje om gewoon weer te rijden.
5.

"Anders gooi jij ook je haar los. Wauw, wat heb je lang haar!"

6.

Ontspanning, even lekker stappen.
7.

Daarna weer een drafje op naar de galop, met mijn benen omhoog (die had ze vorige keer 3x vol geraakt..)
8.

Spectaculaire foto

9.

Ze gooit haar kont omhoog, gereed om te trappen. Maar, ik blijf rustig dus er is geen reden om te trappen.
10.

Ik wilde niet teveel in haar mond zitten om geen getrap naar achteren te krijgen, maar toen gingen we dus zowat plat door de bocht

11.

Ik denk dat ik eens met haar naar een race baan moet gaan

12.

En gewoon nog 2 van haar lieve koppie, omdat ze toch wel een schatje is...
13.

14.

15.

Tips mogen altijd! Hou het aardig, we werken er hard aan.
De dierenarts komt sowieso aankomende week even haar tandjes bijvijlen en een algehele check-up doen.
De zweep die ik nu heb vind ik te lang, maar is de kortste menzweep die er te krijgen is. Weet iemand een kortere?
Ik wil 1 of meerdere foto's laten uitvergroten, laat je gelijk weten welke je het mooiste vindt?

Nou, doei!

http://imageshack.us/a/img547/7199/wq5z.jpg
Op de foto's zit ©copyright!