[AR] Onze nieuwe menwagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

conejo

Onze nieuwe menwagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 12:34

Eindelijk is het dan zo ver en kwam dit menwagentje op ons pad. Na dat we het uitgeprobeerd hadden en de mening hebben gevraagd aan iemand met verstand er van besloten deze te kopen. We moeten alleen het lamoen nog wat korter laten maken, zodat het met wedstrijden wat makkelijker wenden is. Dit gaan we ook zeker nog laten doen.

De bedoeling is dat mijn pony en de pony (de dochter van mijn pony) van mijn zusje hier voor gaan lopen in het enkelspan. We hebben de wagen nog net met beide pony's kunnen uitproberen, maar helaas is de pony van mijn zusje geblesseerd. Dus alleen foto's met mijn pony er voor.

Paspoort pony:
Naam: Schaffelaar's Mabel
Ras: New Forest Pony
Leeftijd: 22 jaar jong
Ze is januari 2011 beleerd voor de wagen, maar helaas door pees blessuren in november 2011 er 9 maand tussen uit geweest. We proberen minimaal 2 keer per week te mennen.

Hier de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 12:37

Mooie wagen! :D

_Hinneke

Re: Onze nieuwe menwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:40

Wat een leuke wagen, én pony!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 08:40

Veel plezier ervan, Inge!
Wat voor een wedstrijden willen jullie ermee gaan rijden?

conejo

Re: Onze nieuwe menwagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 10:12

We willen onderlinge wedstrijden gaan doen, hebben al wel een paar gedaan. Maar meeste zijn samengesteld of allen marathon en vaardigheid.

De planning is/was om in september in Lunteren met Shakira dagje peerdsturen mee te doen. Helaas loopt ze op dit moment niet helemaal rad. Da kon niet echt iets vinden, Morgen komt er een Da/giroprakter. Afhankelijk daar van doen we nog mee in Lunteren of niet.