het bordje achterop je sulk, gewéldig! heel origineel, die had ik echt nog niet eerder gezien, leuk hoor!
En idd, knap resultaat zo voor de eerste keer, mogen jullie zeker trots op zijn!
Ik vind het tuig alleen wel niet helemaal optimaal zitten. het borsttuig zou echt wat hoger mogen, zit nu wat te laag. Strengen mogen korter, die staan zelfs slap in draf. En dan heb je hopelijk voor een groot gedeelte ook het probleem met je lichtogen opgelost. Het is op de foto lastig te zien, maar dat zit igg heel raar; volgens mij worden de lichtogen gigantisch naar achteren, zelfs van het schoftje af getrokken. Dat is echt niet de bedoeling. Op de 2e foto lopt er ook nog een riem (buitensingel??) heel erg raar, aan de voorkant van het schoftje. De halsriem van het borsttuig ligt ook niet helemaal lekker. Borsttuig is ook echt wat aan de lange kant, broek zit ook wat laag.
Jullie, en met name je pony, zullen nog meer (veilige, comfortabele) pret beleven als het tuig wat beter zit, het zit nu helaas niet goed. Lamoen lijkt zelfs bijna uit de lichtogen getrokken te worden (heb je wel een stophaak er op?), daar zou ik echt mee oppassen.
Op deze manier trekt de pony voornamelijk met z'n schoftje (dus z'n rug) terwijl het de bedoeling is dat hij met z'n borsttuig zou moeten trekken.