Het voorbereidende werk kende hij al, dubbele longe, lange lijnen, commando's, ook in het bos aan de lange lijnen, het tuig .. Gisteren had hij even voor de koets gestaan (letterlijk, gewoon voor gestaan en met de burry's (?) wat gespeeld). Dus het was eigenlijk puur het trekken van iets dat nog moest .. en dat gingen ze vandaag eens bekijken.
Eerst even in de piste kijken wat en hoe, is toch iemand anders die vanalles van de pony vraagt. Tuig om, hoofdstel met bitje in (jaren geen bit meer ingehad), oogkleppen op (nieuw) en peesjes om (ook nog nooit aan gehad

1. Even stappen rechtsom
2. Even draven rechtsom
3. Even stappen & draven linksom
Goedgekeurd .. De band werd erbij gehaald.
4. Band klaarmaken (zie die pony staan

5. Met de band
Band & piste bleek beetje héél zware combinatie

6. Nog even testen wat hij doet als de strengen extreem rare dingen doen (de enige reden waarom hij reageert is omdat zijn knieën niet 100% zijn, dus dat vond hij niet zo leuk .. Maar in geval van nood komt dat allemaal wel goed, ben ik zeker van

7. Alles klaarmaken .. Voor de oplettende kijker: de menner zit al klaar

8.

10. Voor de koets en alles goed bekijken/aanpassen (wát een geweldige pony is het toch

11. En we zijn vertrokken!

12. Stappen (ondertussen stond ik al op de koets, aangezien ik die aanwijzing had gekregen

13. Nog een fotoo'tje onderweg

13. En nog een stukje draf
Het is echt een TOPpony

Helemaal

Nu maar snel veel studeren en wat menlessen volgen zodat we het zeker allemaal goed gaan doen!
Ps: keuze om al dan niet meteen de weg op te gaan is die van hen.. zij beleren paarden, zij kennen mij & mijn pony (ik sta daar op stal) en [***] kende dat rondje al vanbuiten, hebben we al héél vaak onder het zadel gedaan .. En moest je voor de rest nog fouten zien mag dat vermeld worden, maar ik ken er nog niks van dus houd daar aub rekening mee