Zo kwamen ze gisteren naar ons toe om met mijn span ''op safari'' te gaan.
Pony's merkte al snel dat er iets veranderd was als een normale rit, in plaats van 1 persoon op de kar waren we nu met 3. Ze zijn goed getraind, maar bij het weg stappen hadden ze in het begin toch even zoiets van poeh hey nu moeten we toch echt werken

Zo hebben wij een heerlijke ronde van 27 kilometer gemaakt door de oisterwijkse bossen en de kampina. Tussendoor hebben we een stop gemaakt van 3 kwatier om even lekker bij een bos restaurantje wat te drinken. De pony's waren toen heerlijk aan het dutten een genot om naar te kijken.
Na onze stop zijn we richting de Kampina gegaan een mooie omgeving wat mij erg moet laten denken aan de savanne. Er lopen dan wel geen zebra's, olifanten of giraffen, maar de natuur liet mijn ouders toch behoorlijk glunderen. Het zijn die kleine dingen een kikker die je hoort kwaken tot een roofvogel die je ziet jagen. Prachtig! Maar om het helemaal bijzonder te maken kwamen wij deze kuddes tegen wat vaak voorkomt dat je ze niet kan vinden en nu zo dichtbij!

Snel in stap gegaan met de hoop dat ze bleven liggen.

Even een ander pad in gegaan zodat ze lekker konden blijven liggen.
Bij dat pad hadden we nog even wat overstekend wild

Goed zo damens blijf maar lekker liggen, wat een heerlijk leven zo he!

We waren de koeien al even voorbij en zagen we de kudde paarden, de bonte ijslander vond ik wel erg leuk, je zou ze bijna willen meelokken