Ongeveer een half jaar geleden had ze al laten weten dat ze heel graag eens op mijn haflinger zou zitten, maar dit was momenteel niet mogelijk omdat mijn hafje op bevallen staat (uitgerekend 28juni). [KS-MK] Felka x Indian Bogie Wogie
Toen ik hen op stal hoorde aankomen heb ik mijn shetje ingespannen en heb ik hem naar voren gereden (mijn weide is de achterste). Toen ze hem zag begon ze al te glunderen. Toen haar echtgenoot namelijk nog leefde zijn we reeds met mijn shetje naar het rusthuis gereden om hen samen op de foto te zetten. Dit had hij zo gewenst.
Eventjes wat aan het praten geweest en toen stelde ik haar de vraag "Hoe zit het,, zijn we weg?" (Vlaams Dialect) = "Heb je zin om mee te vertrekken?" waarop ze volmondig en zonder twijfelen "Ja!" antwoordde. We hebben haar eventjes moeten helpen met haar 2de been over de sulky te krijgen, maar verder ging het vanzelf.
Ook eventjes over mijn shetje: Casper is mijn 7 jarige mini-ruin. Zo'n 2 jaar geleden ben ik begonnen met hem te beleren voor de sulky en tot op heden heeft hij nog geen pasje verkeerd gezet. Hij is zo'n ontzettende goedzak

eventjes instructies geven hoe ze moet sturen, versnellen en stoppen.

Instructies zijn voorbij, touw eraf. Oma vond dat ze dit best alleen kan! (Uiteraard bleef ik wel in de buurt)

Oma heeft er allesinds van genoten