Noran en Sylvester mochten weer mee.
Heel leuk had ik wel weer enkelspan gedeelte voor de wagen meegenomen,maar snugger dat ik was was ik mijn enkelspan tuig vergeten.
Dus lekker de hele week goed getraind met tweespan dressuur, wat eigenlijk uiteindelijk toch veel beter was voor mij/pony's.
Ze liepen de hele week onwijs fijn, heb echt genoten, en instructeurs waren te spreken over hoe de pony's liepen, heb ook nog mooie tips mee naar huis kunnen nemen om ermee te trainen.
Noran en Sylvester
Beide ruinen
1.16
Welsh A
Even leuk ter vergelijking hoe ze nog vorig jaar liepen rond die tijd:
1.

2. Maandag begonnen we met les van Paul Versluis

3.

4. Dinsdag les van Itz Grijpstra. We hebben alleen de ochtendles gereden, want 's avonds hebben we meegereden in een clinic van Ad Aarts, wat een leuke ervaring is geweest.

Marathon/Vdh woensdag.
Lekker getraind op rust in de hindernissen, dat was echt een topoefening.
Halthouden, achterwaarts, en weer wegdraven in de hindernis.Top, erg veel aan gehad.
5. Even lachen met de instructie

6. Braaaaf

7. Lekker rustig richting waterbak, Noor denkt: laat me nou maar gaan

8. Spetter spetter... ogen dicht.. Syl werd gelijk weer blij door de waterbak.
Maar aangezien we dressuurmatig aan het marathontrainen waren, mocht hij maar kort van dat lolletje genieten

9. Lekker over de brug

Vaardigheid
http://i210.photobucket.com/albums/bb19 ... C_0607.jpg
10. En donderdag moesten ze gewoon weer aan de bak met de dressuur, les van Ito Werkman

11.

12.

13. 1, of 2 pony's?

14. En omdat ze zo lekker relaxed waren, werd het tijd voor af en toe een middendrafje

15. Ook nog een printscreentje van een fijne les van bokker BlackDevils waar ik ook zeker veel aan heb gehad!

En trainen loont

Reactie mag altijd

Menteam Eikenvallei
Edit:
Vrijdag proef gereden voor jurylid, genoten

175 punten (250 punten te halen, dus 70%) Met zowel een 4 voor binnenkomen door taktfouten, als 8en ertussen