Voordat de 4daagse van start ging, heb ik nog wat mooie ritten gemaakt. Lieselotte (LS_fotos) wilde graag een keer mee, en dan konden er meteen wat mooie plaatjes worden geschoten.
Ik ben echt héél erg blij met het resultaat

Alle lof en dank dus voor LS_fotos; thanx Lot, ben er súperblij mee!

Uiteraard geldt er copyright voor alle foto's.
1. Eerst maar eens een poseerfoto. Och och, krijg nu al weer heimwee, het is daar zó ontzettend mooi!

2. Ik weet niet hóe Lot het heeft gedaan, maar Roos kijkt éindelijk eens normaal als ze ingespannen moet poseren (normaal trekt ze dan een kop van 'zegeuh, gáán we nou nog of?

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Toen mocht Lot ook nog ff rondje sturen, en werd ik achter de camera gezet. Echter was ik er niet aan gewend dat je niet zo snel achter elkaar kon klikken, en was ik misschien een beetje óver-creatief..... sorry lot

11.

12.

13. Lot, ze moeten straks op Bokt echt goed kijken of het nou Roos voor mijn wagen is, of jou Bambi voor jou wagen

14.

Daarna heeft vooral Lot Roos gereden, terwijl ik druk was om de prachtige route die lieve groom Mirjam voor ons had uitgezet, ook weer goed richting 'huis' (camping Jagtlust, Epe) te vervolgen. Want ik & kaartlezen = geen goede combi, maar Lot & kaartlezen.....

15. En dit is dan nog wel een foto van vorig jaar, maar dit jaar hebben we ook weer zo héerlijk door 't bos en over de hei gescheurd, samen met mijn lieve groom Mirjam.
Foto door Jos Karauw van http://www.picturelifestyle.nl

En....wie weet............... komt het ooit wel tot een 2span met Lot's nieuwe aanwinst Bambi, en mijn Roos.