[AR] wat je onderweg zoal tegenkomt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Natascha

wat je onderweg zoal tegenkomt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-13 08:30

Heb ik net een verslagje getypt, krijg ik het niet geplaatst. Nog maar een poging dus.
Vorig weekend zijn we een weekendje weg geweest met de paarden en zijn we heel wat tegen gekomen onderweg. Inclusief huisraad:
Afbeelding
Abby (de rechter) vond het een beetje raar, maar samen met bomproof Noeks kom je overal wel langs:
Afbeelding
Het is absurd wat je tegenwoordig allemaal tegenkomt in het bos, maar dit stuk bos (landgoed de Utrecht) was echt bezaaid met puin en troep.

Akshay

Re: wat je onderweg zoal tegenkomt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 08:35

Oh! Een banken en matrassen kwekerij in het bos!!
Dus daar groeien die!

:=
Ik kan me voorstellen dat die ponys even moesten kijken :=
Zonde, kost de natuurbeheerders ook nog een hoop geld om te verwijderen. Dan is dit nog huisraad, maar de giftige reststoffen van xtc en andere drugszaken worden ook vaak zo aangetroffen..

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 08:39

Hier in de omgeving zie ik het ook soms.....de gekste dingen. Laatste keer een tweepersoonsmatras tegen gekomen...rrrrraaaarrrr.
Ik bel dan altijd naar de politie om het aan te geven en die zorgen dat de juiste mensen er heen komen om weg te halen....

Ik vind het te zot voor woorden dat mensen in het buitengebied dumpen, dump dan in het dorp of stad bij een afvalcontainer middernacht.......als je dan toch wilt dumpen

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-13 10:13

dat heb ik nou ook. Staan containers zat overal. Er lagen in dat bos ook heel wat plassen waar ze ook in gedumpt hadden. We konden niet eens lekker door de plassen heen maar moesten rare bochten maken omdat er ook van alles onder water lag. In ons eigen bos in een tijdje terug iemand omgegaan met zijn kar omdat zijn paarden een rare sprong maakten. Moet verdorrie niet gekker worden.
Weet ook wel waarom ik altijd gekke schrikparcoursen maak in de bak :D
Wat ik de laatste jaren zoal ben tegengekomen: heel veel weetplantage afval, bouwafval, ouderwetse typemachine (stond midden op het pad alsof hij zo uit de lucht was komen vallen), pc's, een tros parkieten (naar de vogelopvang gebracht), zak sinaasappels, grote zak mais, tv's (jaren 70 modelletjes), uitgebrande auto, diverse auto onderdelen, te water geraakte ezel, loslopende koeien, ontsnapte tuiger en enorm veel vuilniszakken. En waar ik vaak rijd is ooit een zak vol geld gevonden. grrr, waarom vind ik alleen maar rotzooi in het bos ;)

Sandrina

Re: wat je onderweg zoal tegenkomt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:46

Natsacha: je bent een schatzoeker! ;)

Tjonge wat een zooi zeg!