Helaas had ik niet zo goed nagedacht over paard zijn reactie als ik zijn 2 weidegenotes in de andere wei zet..
Hij was behoorlijk aan het rennen en schreeuwen. Het doel wás om hem dressuurmatig even flink aan het werk te zetten. Het doel is geworden hem zonder gebrul, gestuiter en ge-emmer te kunnen mennen

En het doel is bereikt!
Men neme:

Een sulky waar, ivm het slechte weer, maar spatborden op zijn gemonteerd. *check*
*zoekt de pony die erbij hoort*

Gevond... Nee.. Wacht, deze dame is 31 en met welverdiend pensioen..

AH! Daar is ie! 1,38 hoog, groot ego, grote eetlust. Yep, dit is de goeie

Tuig erop. Mooi ook hoe hij met dat ene pootje braaf op rust staat. Verder stond hij te draaien, brullen, schrapen en mij boos aan te kijken...

En dan slaan we een paar stappen over

Toen de sulky erachter geknoopt. Held. Braaf stokstijf stilstaan

And off we go! (met mijn mooie nieuwe handschoen! Goedgekeurd, lekker spul dat hertenleer! )
Na een klein kwartiertje kwam mijn stalhoudster/-genote even kijken, kletsen en ik heb haar uiteraard de camera in haar handen gedrukt

Deze foto is wazig, máár! Door een actie waarbij Diddle in de sloot viel, achterover, had hij last van zijn hals en wilde niet rechtsom buigen. Op deze foto is gelukkig weer wat durf te zien

*en dan gaan we ontspannen halthouden*

En toen was het goed geweest

Ik ben toch stapelgek op 'm hoor!

Gauw de deken terug om, ufo-kap op, en zijn meisjes erbij!

Je ziet hem toch denken? :

Mijn rechter lamoen is door het lichtoog geschoten. Dit wordt verholpen!

En verder gaan we maar gauw een lesje inplannen. Dit kan natuurlijk vele malen netter