We hadden haar een dag toen begon het te sneeuwen en nog meer te sneeuwen.... dus tja wat kun je dan. Wandelen en ben toen ook wat gaan lange lijnen, dat bleek ze erg leuk te vinden.
Met rijden onder het zadel, wat ik tegen die tijd een paar keer had gedaan was ze soms wat nukkig in de bak (buiten niet dat vond ze direct heerlijk) dus om niet te veel in die bak te rommelen uiteindelijk ook maar een sleepje gemaakt en erachter gehangen en dat deed ze ook weer super braaf.
Ik begon haar langzamerhand toch wel aardig te vinden

Het werd 3 maart en toen stond ze voor het eerst voor de tweewieler. Wederom geen stap verkeerd....

Wat me vooral erg meeviel is dat ze gewoon graag trekt en lekker doorliep, met direct al fijne druk op het bit.
Dat gaf genoeg vertrouwen om de 2e keer (11 maart) naar buiten te gaan...

En toen ging het weer sneeuwen....wat een winter.... mentechnisch gezien waardeloos

Gelukkig uiteindelijk ging de sneeuw toch weg ... en er volgden menritjes eerst vooral over de weg,

later ook over de zandpaden.

Eerst vooral stap en af en toe rustig drafje, later ook langere stukken draf

Wat heerlijk is aan Ollie is dat ze wel vlot is en alert, natuurlijk wel eens ergens naar kijkt of schrikt maar dat ze (tot nu toe) altijd weer zo aan het werk is en erbij. Dat geeft mij veel vertrouwen.
Vandaag zijn we (voor 2e keer) stuk over industrieterrein gegaan. Zodat ze langzamerhand ook wat 'vreemdere' dingen tegenkomt, zoals strepen op de weg, containers, vrachtwagens, vlaggen ed

en het was gewoon ook veel te drassig op de onverharde paden...
Weer op de terugweg vanaf het industrieterrein over smal paadje en bruggetje en langs /over water, het maakt Ol niets uit

weer terug naar onze stal.... kijk eens hoe nat het is...

Dit is de reden waarom je in de Randstad / bij ons gewoon geen paard kunt hebben die van van alles in de stress schiet en opzij springt .... links drukke weg (verkeer viel nu mee natuurlijk, om 09.00 uur 's zondagochtend

En weer thuis!

Conclusie na nu zo'n 14 ritjes: die gaat voorlopig nog niet weg