2 weken terug lag hij op zijn kop in een sloot (zonder wagen of iemand erop) tijdens het wandelen. We kwamen langs een varkensstal en meneer vindt dat doodeng

Vandaag lekker voor de wagen.
Ik wilde een ''nieuw'' rondje doen. Afgelopen weekend al een stukje gelopen om te controleren op doorgang. En vandaag met de wagen.
Had ik even geen rekening gehouden met windkracht 5 vanuit een andere hoek dan normaal

Tijdens het spannende stukje sturen door de men-doorgang (tja ik ben op en top vrouw, moet daarover nadenken!) ging een vogel-verjaag-knal af.. Ook niet tof..

De doorgang in kwestie
En terug het bos in stond er een newfoundlander op zijn schattigst los op het pad naar mijn pony te kijken. Toen stond hij met knikkende knietjes stil. Hij had genoeg gezien voor vandaag

Genieten jullie mee van de fotos? Want ook al ben ik een watje, is mijn paard een held op sokken, en zijn we samen helemaal een zenuwachtige combi (waarbij niet meer gebeurt dan wat gehuppel, maar daarvan raakt een watje onder de indruk

Het slachtoffer optuigen

En onderweg! Het bos ziet er na de grote hoeveelheden regen wel heerlijk vitaal groen uit!

Na een kilometertje rijden we over een prachtig breed zandpad het bos uit

En komen we langs de familie 'Bèèèh'! De lammetjes stuiteren van speelsigheid door de wei

Uitzicht op waar we ''zometeen'' rijden. Zie je die bomenrij, achter bij de horizon?

Het ''rechtvooruit'' uitzicht!

Na het spannende varkensstukje, waarna we weer lekker onverharde weg opzoeken (richting de doorgang!) zien we rechts een kudde IJslanders staan. Ze stonden ver weg, ik kon er geen uitzoeken voor 'later'

Het pad ligt behoorlijk diep

En nog een achterom-zicht

Na gedane arbeid is het lekker uitschudden

En met ons ET-masker op eten we een heerlijke bak voer leeg

de omgevingsfoto dateren van afgelopen zondag.. 't was vandaag echt te spannend om nog meer fotos te maken