Met maar liefst 9 keer starten en 3 pony's bij me werd het een lange dag

Gelukkig heeft Romy (Ymor op bokt) me geholpen, top, thanks!

En uiteraard de tophulp van m'n ouders.
Eerst was het sochtends de beurt aan Roxy, daar zal nog een topic van komen.
Als eerste met tandem vaardigheid.
Dit doe ik pas sinds kort, vind het erg leuk maar het is wel echt onwijs moeilijk haha. Nog een beetje uitvogelen!
Met maar 2 balletjes mocht ik onwijs tevreden zijn, ook 2 strfpunten voor tijdsoverschijding want ik moest een volte draaien ivm de weg kwijt haha.
Erg leuk commentaar gehad en kregen nog een applausje na voor mijn geklungel hihi.
Sylvester staat voorop, Noran staat achter.
1. De eerste echte bocht, poging tot lussen leggen, dat is best lastig haha.

Syl vind het leuk voorop en Noortje volgt wel, soms iets te, want hij moet nog leren de buitenbocht te nemen.
We hadden dan ook een balletje op een poortje op een recht stuk.

2.

3. Sylvester en z'n zenuwgalopje haha. Hij denkt laat me maar gaan, ik ken dit spelletje wel.

Door poortje 11, reed ik nou enkelspan of tandem?
http://i210.photobucket.com/albums/bb19 ... C_0674.jpg
4. Ik stuur mee met bovenlichaam hihi, Romy word geplet. Sylvester alvast insturen

5. Braaaf! Beide in draf door poortje 20 naar de finish.

Daarna uitgespannen en Noran naar de dressuurring.
Meneer had er vrij weinig zin in, liet wel goede stukjes zien, maar had niet veel zin om stelling of buiging aan te nemen.
Op de een of andere wazige wijze toch 1 puntje binnengesleept met 180 (

Toch wel wat mooie plaatjes uitgekomen, Noran start B dressuur.
6.

7. En in zijn vorige leven was hij een tuigertje..

8.

9. Halthouden, mooi 4 kant maar wel koppie scheef

10. Door naar de vaardigheid, Noran start in de klasse L. We hadden 1 balletje op poortje 5. Dus weer een puntje erbij!

Daarna was Syl aan de beurt.
Zijn pet stond ook niet naar de dressuur... die vaardigheid van de ochtend smaakte naar meer hihi. Dus hij was nogal aan het zenuwen.
Toch wel wat fijne stukjes kunnen rijden met 7ens in de proef. Ook hij een puntje met 180, al was het dat niet waard.
Syl komt uit in L dressuur en haalde zijn 25ste winstpunt. Gaan weer even trainen op de rust buiten, afgelopen indoors allemaal in de 200, maar nu buiten is het even de knop omzetten bij Sylvester, komt wel goed

11. Binnenkomen

12. Middendraf, die de eerste keer helaas de soep inging, was ie daarna wat relaxter en liet ie 'm toch beter zien.

13. Volte, leidsels in 1 hand, iets waar Syl erg fijn op is.

14. En naar het halsstrekken toe

Daarna mocht hij zijn energie er nog maar even uitgooien in de vaardigheid, en dat deed ie super. Hij is dan zo lekker te rijden.
We kwamen 2x foutloos rond en mochten de 2e prijs ophalen.
Op 1.46 seconde achter de nummer 1 die ZZ reed.
Sylvester komt uit in de Z vdh.
15.

Neem ook eens een kijkje op: Menteam Eikenvallei