Erg mooie wedstrijd, met 8 hindernissen, waarvan 1 vaardigheid als hindernis.
Noran en Sylvester liepen erg fijn, lekker wegtrajectje op gemak gereden en weer onwijs genoten!
Ook in de hindernissen liep het wel lekker, de ene beter dan de andere, maar over het algemeen tevreden!
Foto's met dank aan m'n moeder en mijn topgroom Pamela (Poeltje @ Bokt) nogmaals onwijs bedankt, super gegroomd en onwijs gezellig.

1. In de vaardigheid, 'hindernis 1'

2. Hindernis 2, Noor werkt mooi mee.

3. Hindernis 2

4. En doordraaien door de laatste, de F poort.

5. Groom geeft me nog even de laatste aanwijzingen voor hindernis 3

6.

7. En soms hebben ze even een aanmoediging nodig, of gewoon een schreeuw van zowel menner en groom dat ze moeten blijven opletten

8. Door de start de gasknop even indrukken

9. Sylvester strekt zijn hele lichaam om te proberen of ie toch niet een tikkie harder mocht.

10. En soms glijd de kar en mag de groom extra werk verrichten om het geheel mooi in evenwicht te houden

11. Met dank aan Joycevanmeelfotografie

12. Door poort E naar F

13. Lol met je groom, die boos werd dat ik naar de pion keek ipv naar voren en ik als reactie even terug schreeuwde en we daardoor moesten lachen.

14. In de laatste hindernis, waar ze na de brug even ongeduldig waren om op mijn aanwijzing te wachten en knalden even tegen elkaar hihi

15.

Uiteindelijk zijn we 2e geworden van de 25 starters met 0,2 verschil, en per seconde dat je in de hindernis bent krijg je 0,2 strafpunt. We hebben dus net een seconde mis gegrepen hihi. Ik ben trots op m'n ventjes!