foto's van vandaag

Zit nog een beetje te twijfelen of het borststuk niet iets hoger moet of dat hij goed hangt dus advies is altijd welkom. Hou het op advies en begin niet af te zeiken

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
uryanne schreef:Borstje idd iets hoger proberen. Verder horen de leidsels tijdens het erachter lopen door de lichtogen te lopen
uryanne schreef:Weet je ook al wat er gebeurt wanneer je de broekriemen aan de buitensingel vastmaakt en zo wat druk creërt vanuit de omloop?
janouk schreef:tip; maak een touw vast aan het hout en houd dit touw in de hand. Dan kan je bij paniek of bij een scherpe bocht mee sturen of omhoog trekken, ook om te voorkomen dat jezelf geraakt wordt door je houten instructie.
uryanne schreef:Pumi schreef:zie je dat dacht ik al, ga ik iets hoger hangen. Leidsels lopen door de lichtogen, misschien niet goed zichtbaar op de foto
Leidsels lopen door de leidsel- sleutelsDe lichtogen zijn de onderdelen waar je lamoen in hangt
uryanne schreef:Het grote voordeel is dat de leidsels dan tegen de benen aankomen en het dier dan went aan 'dingen' langs zijn lijf.
Helemaal overtuigd raakte ik toen ik meerdere mensen bij de tuigmaker zag langskomen met afgebroken leidselsleutels door een groen paard.
Maartje1990 schreef:hmm, ik ga mee met joyciej hierboven. Past allemaal niet zo geweldig, ook op je onderstaande foto, borsttuig zit nog steeds te laag. Daarnaast staat je pony ook erg ver van de wagen af en volgens mij kan je lamoen niet korter?. Ik zou je gewoon aanraden om een ander tuig aan te schaffen.