Willen we ons nu beetje bij beetje gaan richten op de dressuur, ik ga opzoek naar een fijne bak een eens wat rondmailen voor een meninstructeur.
In ons vorige topic kregen we de vraag waarom ik de buitensingel 1x om het lamoen heen heb, ik heb gezocht naar een oplossing maar nog niet echt iets tegen gekomen, als ik hem er niet omheen doe is hij toch echt te lang, en aan beide kanten er om heen krijg ik hem niet dicht.
Gister is Anna (Greek), mijn zowat privé fotografe weer mee geweest op de sulky. Onwijs bedankt voor de foto's!

We beginnen rustig met wat stappen

Drafje

Kijken of hij wat meer lengte wilde nemen, en volgens mij ben ik wat met de leidsels aan het klieren

Halt houden oefenen (gaat echt steeds beter

Hierna gingen we iets te dicht langs een van de goaltjes, inschatten blijft moeilijk, ik lag er helemaal dubbel van

Daarna Anna bij de camera weggehaald en haar op de sulky gezet onder het motto 'Kijk maar hoe je de leidsels vast houd, hij is super braaf, gewoon wat heen en weer sturen'
'Hoe moet ik die dingen vasthouden?'

Dit leuke combi leerde super snel

Maar wanneer meneer zijn hoofd zo laag heeft, weet je wat er te verwachten valt.

Tja, daar ben je shet voor he? Helemaal als de baas ver uit het zicht is!

Daarna ben ik er zelf weer even opgegaan en heb ik de cameratas even snel opgepikt voor de terugweg

Tot de volgende keer!