Het was een heerlijke dag en zowel mijn man als ik hebben er weer van genoten om in de bossen te kunnen rijden. Het was heel erg gezellig en nog goed weer gehad gelukkig. Vorig jaar was Barney er bijna niet meer, nu is hij zo goed herstelt dat hij weer 25 kilometer kan lopen en dit biedt een hoop perspectief voor alle weekenden die we straks in Diever verblijven in het bos.
Ik sta op 1 foto wel met een super boos gezicht zeg, gelukkig was ik dat niet
. Onderweg was ik mijn groom nog kwijt ook, zitten Lisanne en ik in galop en ik zeg wat tegen mijn man hoor ik niets terug. Bleek dus dat hij van de wagen was gesprongen want de tas was eraf gevallen. Ik moest wel heel erg hard lachen, want als ik niet iets had gevraagd aan hem was ik zo doorgereden zonder het door te hebben.
Dan nog de man op het enorme grote paard wat super bang was voor twee kleine pony's met hun wagentjes, een paard van 180 cm dat doodsbang was voor pony's van 90 cm en 110 cm (eigenlijk was hij bang voor de sulky en marathonwagen).
En als laatste een super leuk galop pad, kriskras tussen bomen en kronkelpaadjes waar ik mijn man heel hard nodig had om te groomen want anders zouden we zo omslaan. Heerlijk dat dit gewoon weer kan met Barney, nu Pip en Barney nog beleren in het tweespan (gaat Lisanne doen) en dan verder met de tochten en lessen. Op naar onze trektocht van volgend jaar juni.
@Lisanne, bedankt voor de super leuke dag. Barney vond het gezellig om zo'n leuk vriendinnetje naast zich te hebben aan de andere kant van het schot. Ze waren super lief tegen elkaar.
@Joyce, Barney is van mij, net zoals Pip die nu niet mee was. De Kraay wagen en het Zilco tuig zijn ook van ons.
Laatst bijgewerkt door Barney1978 op 05-03-13 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt