Een paar dagen geleden (woe 23 januari om precies te zijn) hadden mijn vriendin en ik eens besloten om eens te gaan sleeën met Jacky.
Ik had het al eerder gedaan, dus hij had het al eens meegemaakt, ernaast ging het trouwens super! Maar eens je op de slee zit komt de draak in hem naar boven.. Jacky is een +- 20-jarig vosbont Shetje. Hij is beleerd onder het zadel en ook voor de sulky sinds meer dan een half jaar. Dit laatste doet hij zo geweldig goed en hij heeft zo veel lol! Ik ken Jacky al sinds ik een kleine beeb was, we zijn dus samen opgegroeid
Er zit idd een koortje om één van de leidselsleutels, de gesp van de leidsels konden er nét niet door, en helaas waren mijn leidsels te kort, met het koortje ging het wél prima, de leidsels van mijn vriendin zijn aan de voorkant van glad leer, dus ondervond geen problemen.Maar genoeg gezwetst, nu even de foto's showen
1) Meet Jacky, m'n knapperd

2) En dan na het langelijnen, slee megesleurt en naar een veld verderop gegaan (helaas zijn de weides van ons niet plat)

3) Onze kontjes

4) Idem

5) Bochtje pakken

6) Lekker sjouwen door de sneeuw, hier was het wel errug diep (Komt tot aan zijn knietjes
)
7) Hier ging het bergaf, dus moest even de rem gebruiken, juist ja voeten de sneeuw in, ik had gewoon rubberen laarzen aan..

Bedankt voor het kijken! Tips zijn zeker welkom
super leuk kaat !!jacky is echt een schatje