Maarja, dan Otje, vroeger heeft ze bij haar oude eigenaar heel lang voor de kar gelopen en het lijkt me altijd al heel gaaf om nog een keer met haar te mennen! Misschien als ik wat ouder ben en mijn salaris wat beter word kan ik die droom ooit nog laten uitkomen, voor nu houden we het bij rijden, wandelen, vrijheidsdressuur enzo.. maar toch kriebelde het heel erg om te gaan sleeën!
3 jaar geleden ben ik ooit mee geweest bij en meisje om te sleeën met haar paard, die had het heel mooi gedaan met een singel maar ik wist natuurlijk niet meer hoe.. google is your best friend, en natuurlijk kwam ik uiteindelijk uit bij bokt

Zelf vind ik het best goed gelukt, ik heb de breedste singel gepakt die ik had, een longeersingel en stevig maar dun touw waar ik soms een touwhalster van ( probeer

Ik vind het aardig riskant om dit op bokt te zetten (soms kunnen we hier best streng zijn!), maar het ging best goed en ik wil het eigenlijk morgen nog een keer doen, dus daarom open ik toch een topic om misschien tips te krijgen als er iets niet goed zit

1. Stappen, nog een beetje wennen!

2. Een rustig drafje

3. Hier begon ze echt een beetje te sjouwen!

4. en 5. Van voren, hier zie je mijn "construcie" goed.

6. en als laatste nog eentje met mijn zusje