Enkele weken geleden moest ik jaloers toekijken hoe menig bokker foto's plaatste van sleeritjes met hun paard. Oh wat begon het te kriebelen! Helaas lag hier toen geen millimeter. Maar het wachten werd beloond en eindelijk begon ook hier maandag de eerste sneeuw te vallen

Ik had pas een nieuw tuig gekocht en die is dus meteen uitgeprobeerd. Alles moest nog op maat gemaakt worden, dus het kan zijn dat nog niet alle riempjes helemaal super zitten

We maken niet alleen een hoop kindjes blij met de pony's ([RIJ-ITP] Hoe tover je een grote glimlach op een kindergezichtje?), we voelden ons zelf ook weer helemaal kind

Dik ingepakt en zuslief meegesleept voor foto's van het sleeën en om het haar zelf ook te laten ervaren.
1. Allereerst het sledepaard: Een "woeste" zwarte hengst uit het bouwjaar 1990...

2. Een echte wijsneus. Of nou ja... sneeuwneus

3. Vervolgens de weg gevraagd waar we goed konden gaan sleeën. Die weg werd ons al snel gewezen door deze vriendelijke harige meneer.

Braaf deze aanwijzing opgevolgd en jawel... we vonden een pad waar we prima konden sleeën

4. Ons sledepaard trok ons dapper door de sneeuw heen.

5. Meneer vond stilstaan maar zo zo (zoals aan het hoofd te zien is), hij bleef liever in beweging

6. Dus daar gingen we weer

7. Geen idee wat ik hier aan het doen ben...

8.

9. Zo trots op m'n sneeuwscootertje

10.

Filmpje van het sleeën. Mijn zus staat er ook op (paarse jas) en ik dus met donkerblauwe jas. Het filmpje kan op HD kwaliteit

En als afsluiter wil Golden ook nog even wat duidelijk maken:

"sneeuw is te gek!"